محصول TF۲۱ ایران خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه

محصول TF۲۱ ایران خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه
محصول TF۲۱ ایران خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: محصول TF۲۱ با توجه به توانمندی که ایران خودرو در تولید محصولات خود دارد قادر به پاس کردن استانداردهای ۸۵ گانه خواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از تسنیم، سید جواد حسینی کیا طراحی و توسعه محصول جدیدTF21 را آغازی برای ارتقای جایگاه ایران خودرو در بازار داخلی و منطقه ای عنوان و بیان کرد: ایران خودرو با رونمایی از محصولات جدید خود نشان داد که توقف تولید خودروهای قدیمی مانند سمند و پژو ۴۰۵ همت عالی می طلبد که این روند در ایران خودرو آغاز شده و امیدواریم با شتاب بیشتری همراه باشد.
وی افزود: ایران خودرو با رعایت استانداردهای ۸۵ گانه در این محصول نخستین گام را در استانداردسازی خودروهای تولید داخل برداشته و به نظر می رسد محصول TF21 با توجه به توانمندی و دقت نظری که این خودروساز در تولید محصولات خود دارد قادر به پاس کردن استانداردهای ۸۵ گانه باشد.
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ایران خودرو با رعایت نکاتی از جمله تولید خودرو ارزان قیمت، رقابتی و کیفی می تواند نام ایران خودرو را در سطح منطقه جاودانه کند.
حسینی کیا در خصوص تعریف زمان بندی ۱۸ ماه برای طراحی و توسعه این محصول و تحقق تولید انبوه آن در نیمه نخست سال آینده گفت: امیدواریم ایران خودرو همان طور که گام اول را با موفقیت پشت سر گذاشته گام دوم را نیز محکم تر بردارد و این خودرو را در زمان تعیین شده و حتی نوبرانه ای از این محصول را پیش از موعد مقرر با قیمت اقتصادی به تولید انبوه رساند تا عامه مردم توانایی خرید آن را داشته باشند.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.