شرایط فروش سه محصول جدید سایپا اعلام شد – دی 1401

شرایط فروش محصولات سایپا اعلام شد - دی 1401
شرایط فروش سه محصول جدید سایپا اعلام شد – دی ۱۴۰۱

گروه خودروسازی سایپا برنامه دارد تا از ۲۲ تا ۲۵ دی ۱۴۰۱ پیش فروش چهار محصول سواری خود را انجام دهد و در فهرست اعلام شده، نام سه خودروی جدید دیده می شود. برای همین سایپا شرایط فروش مخصوص این دوره از عرضه های مدتدار را اعلام کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، مشتریان می توانند از ۱۰ صبح روز پنج شنبه تا پایان روز یکشنبه نسبت به ثبت نام چهار محصول سایپا اقدام کنند. در این بخشنامه قانون پلاک فعال و محدودیت خرید خودرو در ۴۸ ماهه گذشته لحاظ شده و سهمیه جدا برای طرح جوانی جمعیت و پیش فروش عادی در نظر گرفته شده است. موعد تحویل خودروهای اعلام شده در این بخشنامه شهریور تا بهمن ۱۴۰۲ اعلام شده و قیمت خودرو بر اساس شرایط روز تحویل با مشتریان محاسبه می شود.

در این شرایط فروش سایپا ویژه دی ۱۴۰۱ ساینا S دوگانه سوز، کوییک آر اتوماتیک، کوییک GX و کوییک آر GX عرضه می شوند. هنوز سایپا اطلاعاتی را در مورد کوییک GX و کوییک آر GX اعلام نکرده است. اما احتمالاً این خودروها نمونه ارتقا یافته ای کوییک هستند که در نسخه های تک رنگ و دو رنگ تولید خواهند شد. ساینا S دوگانه سوز هم هنوز وارد بازار نشده و قرار است تا در آینده نزدیک به بازار عرضه شود.

شرایط فروش سه محصول جدید سایپا اعلام شد - دی 1401
شرایط فروش سه محصول جدید سایپا اعلام شد – دی ۱۴۰۱
۳.۳ امتیاز از ۲۸۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.