قیمت ساینا SR مشخص شد

معرفی سایپا ساینا SR

سازمان امور مالیاتی کشور با انتشار فهرست قیمت ماخذ (کارخانه ای و مرجع) خودروها جهت دریافت مالیات نقل و انتقال، بهای مصوب ساینا SR سایپا را اعلام نمود. آن طور که مشخص است، سایپا برنامه دارد تا در سال ۱۴۰۱ ساینا SR را به بازار عرضه کند و برای همین قیمت کارخانه ای این خودرو را به سازمان امور مالیاتی اعلام نموده است.

مدیران 777 مدیران 777

بر اساس جدول منتشر شده، ساینا SR پنج میلیون تومان از ساینا S در کارخانه گرانتر است. در فهرست منتشر شده از سوی سازمان امور مالیاتی، قیمت ماخذ ساینا اِس ۱۴۷ میلیون تومان اعلام شده و بهای ساینا SR نیز ۱۵۲ میلیون تومان درج شده است. باید در نظر بگیریم که این اعداد بهای کارخانه ای خودروها هستند و هزینه هایی مانند مالیات بر ارزش افزوده، بیمه، شماره گذاری و… به قیمت خودروها اضافه نشده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

با در نظرگیری هزینه های شماره گذاری، بیمه، مالیات و… می توان گفت که ساینا SR سایپا در صورت ثبات شرایط اقتصادی با قیمتی نزدیک به ۱۷۴ تا ۱۷۶ میلیون تومان به دست خریداران خواهد رسید. اختلاف قیمت ساینا SR با ساینا S در کارخانه به خاطر تفاوت رنگ سقف با بدنه و همچنین اضافه شدن رینگ آلومینیومی اعلام می شود.

نام خودروقیمت کارخانه ای بدون احتساب مالیات، بیمه و… قیمت حدودی خودرو با احتساب مالیات، بیمه و…
ساینا اس آر۱۵۲ میلیون تومان ۱۷۴ الی ۱۷۶ میلیون تومان

نسخه جدید سایپا ساینا فیس لیفت با نام SR معرفی شد + تصاویر (۲۷ اسفند ۱۳۹۹)

۲۷ اسفند ۱۴۰۰ در حاشیه تحویل شاهین به مشتریان این خودرو، شرکت سایپا نسخه جدید ساینا فیس لیفت را با پسوند SR معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، از چند هفته قبل تحویل ساینا فیس لیفت با تیپ S آغاز شده است. حال سایپا برنامه دارد تا نسخه دو رنگ این سدان را به بازار عرضه کند. ساینا اس آر از نظر فنی تفاوتی با نسخه S ندارد و در بحث ظاهری با بدنه دو رنگ و ترکیب مشابه به کوییک آر به بازار می آید. این خودرو به جای رینگ فولادی دارای رینگ آلومینیومی است و گفته می شود تا در نسخه های تجاری مانند کوییک آر، ساینا SR هم تزیینات دکوراتیو متفاوتی نسبت به نمونه S داشته باشد. پسوند SR مخفف عبارت انگلیسی استاندارد و رنگین کمان ( Rainbow ) است.

ساینا فیس لیفت خودرویی است که در تیپ های S ،SR و G به بازار معرفی شده است. سایپا ساینا اس و اس آر به پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است و ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه یورو ۵ بوده و جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان آن را به چرخ های جلوی ساینا فیس لیفت می رساند. دو کیسه هوا، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی، سیستم صوتی MP3 و USB، سنسور پارک عقب، سامانه BCM، نمایشگر و دستیار تعویض دنده GSI، ترمز ABS، EBD و BAS، دریچه گاز برقی و… از جمله امکانات تیپ پایه ساینا فیس لیفت است. در سایپا ساینا G تریم داخلی جدیدی را شاهد هستیم و نمایشگر لمسی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسور نور، تریم داخلی چرم و پارچه، بلوتوث، دوربین عقب و… بر روی آن نصب شده است.

عکس ها: حسین دلاور / اسب بخار

ساینا SR چه مشخصات فنی دارد؟

سایپا ساینا SR به پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است و ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه یورو ۵ بوده و جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان آن را به چرخ های جلوی ساینا فیس لیفت می رساند.

چه امکاناتی در ساینا SR دیده می شود؟

دو کیسه هوا، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی، سیستم صوتی MP3 و USB، سنسور پارک عقب، سامانه BCM، نمایشگر و دستیار تعویض دنده GSI، ترمز ABS، EBD و BAS، بدنه دو رنگ، رینگ آلومینیومی، دریچه گاز برقی و… از جمله امکانات ساینا اس آر است.

قیمت ساینا SR چقدر است؟

با در نظرگیری هزینه های شماره گذاری، بیمه، مالیات و… می توان گفت که ساینا SR سایپا در صورت ثبات شرایط اقتصادی با قیمتی نزدیک به ۱۷۴ تا ۱۷۶ میلیون تومان به دست خریداران خواهد رسید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.