شرایط فروش ساینا S – مرداد 1402

شرایط فروش ساینا S - مرداد 1402
شرایط فروش ساینا S – مرداد ۱۴۰۲

شرایط فروش ساینا اس ویژه مرداد ماه ۱۴۰۲ توسط شرکت سایپا اعلام شد.

مدیران 777 مدیران 777

شرایط فروش ساینا اس ویژه مرداد ماه ۱۴۰۲ توسط شرکت سایپا اعلام شد. این شرایط فروش ویژه متقاضیان طرح جوانی جمعیت و خانواده برای مرحله دوم سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

برای متقاضیان واجد شرایط پیامک واریز وجه در تاریخ دوم مرداد ۱۴۰۲ ارسال شده است. متقاضیان می توانند از روز سه شنبه ۲ مردادماه به مدت ۳ روز با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

مبلغ واریزی در این شرایط فروش به صورت علی الحساب بوده و قیمت نهایی در زمان ارسال دعوتنامه مشخص خواهد شد. در حال حاضر ساینا اس در کاخانه قیمتی معادل ۲۴۸,۶۹۴,۰۰۰ تومان دارد.

خوروپیش پرداخت (تومان)موعد تحویل
ساینا S۱۲۴،۳۶۳،۰۰۰اسفند ۱۴۰۲

آرشیو شرایط فروش ساینا S

شرایط فروش ساینا S – تیر ۱۴۰۲

شرایط فروش ساینا اس توسط گروه خودروسازی سایپا با موعد تحویل ۹۰ روزه و قیمت قطعی اعلام شد.

پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایط طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به انتخاب خودروی ساینا اس اقدام نموده و اولویت ایشان تابستان سال ۱۴۰۲ تائید و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ پیامک به ایشان ارسال گردیده می رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد. 

خوروقیمت (ریال)موعد تحویلرنگ
ساینا اس۲,۴۸۶,۹۴۰,۰۰۰۹۰ روزهسفید
۴.۳ امتیاز از ۱۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.