آغاز پیش فروش ساینا و کوییک R بدون بدون نیاز به حساب وکالتی

آغاز پیش فروش ساینا و کوییک R بدون بدون نیاز به حساب وکالتی
آغاز پیش فروش ساینا و کوییک R بدون بدون نیاز به حساب وکالتی

در ادامه طرح پیش فروش گروه خودروسازی سایپا ویژه دهه فجر امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت ۹ صبح امروز یک‌شنبه مورخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز جهت متقاضیان محترم این طرح فراهم می باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌باشند.

مدیران 777 مدیران 777

در این طرح فروش در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه شورای اسلامی به تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰،گروه خودروسازی سایپا امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات مطابق جدول فوق را برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ مذکور متولد شده‌اند بشرح این بخشنامه فراهم نموده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در طرح‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت کلیه محصولات طرح مذکور ابتدا پیش ثبت نام انجام می‌پذیرد و پس از شناسایی مادران حائز شرایط امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد شد.

در طرح‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت محدودیت پلاک فعال، حداقل سن ۱۸ سال، دارا بودن گواهینامه رانندگی، عدم خرید ۴۸ ماه گذشته برای مادران حائز شرایط لحاظ نخواهد شد.

در طرح‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هر کدملی تنها مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو در یکی از شرکت‌های خودروساز می‌باشد.

پیش فروش ساینا و کوییک R
پیش فروش ساینا و کوییک R
۳.۲ امتیاز از ۲۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.