آغاز به کار مجدد مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک

آغاز به کار مجدد مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو و موتورسیکلت
آغاز به کار مجدد مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو و موتورسیکلت

با تصمیم ستاد مقابله با کرونا، از امروز مورخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ مشاغل سطح دو نیز می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را از سر بگیرند. در این بین مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت هم جز مشاغل سطح دو به حساب می آیند که از صبح امروز آغاز به کار مجدد کرده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در اواخر هفته گذشته ۱۱ نقطه کشور به خاطر کاهش مبتلایان به کرونا فعالیت مشاغل سطح دو را قانونی و بدون مانع اعلام کردند. حال با آغاز هفته جدید ستاد ملی کرونا بسیاری دیگر از مناطق کشور را در شرایط کم خطرتری اعلام کرده و به این ترتیب مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت می توانند تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فعالیت خود را دوباره آغاز کنند.

در این بین متقاضیان به تعویض پلاک باید به صورت اینترنتی نسبت به دریافت وقت از مراکز شماره گذاری خودرو اقدام کنند و سپس در زمان مقرر به مراکز مورد نظر مراجعه کنند. باید توجه داشت که حضور در مراکز شماره گذاری برای تعویض پلاک و یا انجام امور اداری دیگر، بدون تعیین وقت قبلی امکان پذیر نیست و حتماً باید برای دریافت خدمات از مراکز شماره گذاری پلیس به صورت اینترنتی زمان مراجعه را رزرو کرد.

یکی دیگر از نکات مهم در مورد آغاز به کار مجدد مراکز شماره گذاری خودرو و موتورسیکلت، تمدید خودکار وکالت نامه های تعویض پلاک است. آن دسته از افرادی که به خاطر بسته بودن مراکز تعویض پلاک، نتوانسته اند تا تعویض پلاک و انتقال سند وسیله نقلیه خود را انجام دهند و به همین دلیل مدت زمان درج شده در وکالت تعویض پلاکشان به اتمام رسیده است، نیازی به دریافت دوباره وکالت نامه ندارند و بر اساس قانون، این دسته از متقاضیان تعویض پلاک می توانند تا با همان وکالت نامه ها امور اداری خود را انجام دهند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.