رنو کولئوس با ماموت خودرو به سامانه جانبازان رسید

لیست سامانه فروش خودروهای وارداتی برای جانبازان با خودروی رنو کولئوس به روزرسانی شده است و این خبر نشان از بازگشت خودروهای رنو به کشور دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، رنو کولئوس با ماموت خودرو وارد سامانه فروش خودروهای وارداتی برای جانبازان شده است.

این در حالی است که پس از اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران، شاهد آن بودیم که شرکت رنو از کشورمان خارج شد و همکاری خود را با برندهای خودوریی ایران متوقف کرد.

حال اما به روزرسانی سامانه خودروهای جانبازان حکایت از آن دارد که یک خودروی رنو با ماموت خوردو به کشور وارد خواهد شد؛ اما این واردات برای همه مردم نخواهد بود و تنها برای جانبازان عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی رنو کولئوس

مشخصات فنی رنو کولئوس وارداتی ماموت خودرو متشکل از یک موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی با توان ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۳ نیوتن متر است و این توان از طریق یک گیربکس CVT X-Tronic به چرخ های این خودرو منتقل می شود.

سیستم حرکتی کولئوس چهار چرخ محرک AWD است و مصرف سوخت آن برای هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش به ۸.۳ لیتر می رسد.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به سیستم ورود و استارت بدون کلید، سنسور باران، نمایشگر ۸.۷ اینچی لمسی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ۲ نقطه ای با دریچه تهویه ردیف عقب، نورپردازی کابین )Ambientlight)، درب برقی صندوق عقب با سنسور حرکت پا، صندلیهای جلو با تنظیم برقی، گرمکن و سردکن، سانروف پانورامیک و سیستم پارک اتوماتیک اشاره کرد.

در میان تجهیزات ایمنی این مدل از کولئوس نیز سیستم کمکی ترمز EBA و ABS، کنترل پایداری، کیسه هوای راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده ای، سیستم کنترل فرود از تپه، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل، دوربین عقب، ترمز پارک برقی، سیستم هشدار نقطه کور و سیستم کنترل فشار باد تایر دیده می شود.

۳.۹ امتیاز از ۱۷ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.