بسترن B30 در کارخانه قیمت خورد

قیمت بسترن B30 در کارخانه
قیمت بسترن B30

مدتی پیش در بازدیدی که از خطوط تولید گروه بهمن به عمل آمد، مشخص شد این خودروساز بار دیگر بسترن B30 را به خطوط خود بازگردانده و گویا اکنون قیمت شرکتی این محصول نیز تعیین شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بر طبق اطلاعات به دست آمده در نشست های خبری و همچنین گفت‌وگو با عوامل گروه بهمن مشخص شد این خودروساز به دلیل باقی ماندن ۲۰۰۰ پارت از خودرو بسترن B30، دوباره اقدام به تولید این محصول کرده است، اما ادامه دار بودن یا نبودن تولید B30 پس از این دو هزار پارت هنوز در هاله ای از ابهام است.

تغییرات جدیدی اتفاق افتاده است؟

لازم به ذکر است که بسترن B30 مونتاژی در گروه بهمن نسبت به قبل تفاوت خاصی نداشته و صرفاً با استانداردهای ۸۵گانه جدید تطابق پیدا کرده است.

قیمت بسترن در کارخانه و نحوه فروش

اطلاعات رسیده نشان می دهد گروه بهمن قیمت ۸۱۰ میلیون تومان را با احتساب هزینه هایی همچون شماره گذاری و… برای بسترن B30 در کارخانه در نظر گرفته است و صرفاً قصد دارد این خودرو را به سازمان ها و ارگان ها نظیر تاکسی‌رانی واگذار کند. البته در این بین گویا تعدادی به نمایندگی ها واگذار شده است و به زودی سر از بازار درخواهند آورد. باید منتظر ماند و دید آیا بسترن های B30 گروه بهمن سر از بازار آزاد درمی‌آورند یا طبق وعده مدیران این شرکت صرفا به تاکسی‌رانی واگذار خواهند شد. این خودرو چنان‌چه از طریق نمایندگی ها به بازار تزریق شود، رقیب مستقیم تارا اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک و جک J4 خواهد بود.

اندکی در خصوص B30

بسترن B30 یک سدان اقتصادی کلاس C به حساب می آید که به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر مجهز است و جعبه دنده آن هم از نوع ۶ سرعته اتوماتیک ساخت آیسین است. از امکانات این خودرو می توان به مواردی از قبیل سانروف، دو عدد ایربگ، فرمان برقی، دی لایت، سنسور نور، کروز کنترل، مانیتور، دوربین و سنسور عقب، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری و… اشاره کرد. در سال های گذشته که عرضه B30 انجام می شد، این خودرو توانسته بود رضایت به نسبت خوبی از سوی مشتریان داشته باشد و به نوعی در دسته خودروهای کم دردسر و نسبتاً بی عیب (در سگمنت خود) قرار گیرد.

بسترن B30 چه قیمتی در کارخانه دارد؟

اطلاعات رسیده نشان می دهد گروه بهمن قیمت ۸۱۰ میلیون تومان را برای بسترن B30 در کارخانه در نظر گرفته است.

بسترن B30 چه مشخصاتی دارد؟

بسترن B30 یک سدان اقتصادی کلاس C به حساب می آید که به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر مجهز است و جعبه دنده آن هم از نوع ۶ سرعته اتوماتیک ساخت آیسین است.

بسترن B30 چه امکاناتی دارد؟

از امکانات این خودرو می توان به مواردی از قبیل سانروف، دو عدد ایربگ، فرمان برقی، دی لایت، سنسور نور، کروز کنترل، مانیتور، دوربین و سنسور عقب، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری و… اشاره کرد.

۳.۵ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.