احتمال واردات نیسان از مبدا عمان

احتمال واردات نیسان از مبدا عمان
احتمال واردات نیسان از مبدا عمان

یک منبع آگاه می گوید که یک شرکت خصوصی درخواست واردات محصولات نیسان را از مبدا نیسان به وزارت صمت ارائه داده است. شنیده ها حاکی از آن بوده که این شرکت سابقه فعالیتی در زمینه خودرو نداشته است. لذا می توان احتمال دارد که در صورت آغاز عرضه رسمی خودروهای وارداتی، محصولات اقتصادی نیسان هم پا به بازار ایران بگذارند.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در چند ماه گذشته بارها اعلام شد که برخی افراد و شرکت های خصوصی به دنبال واردات خودروهای سواری نیسان رفته اند. در این بین نام چند شرکت واردکننده و مونتاژکننده هم دیده می شد و بسیاری از این شرکت ها به دنبال واردات مدل های اقتصادی نیسان بوده اند. اما حال یک منبع آگاه به خبرنگار اسب بخار اعلام کرده است که یک شرکت خصوصی جدید درخواست واردات خودروهای نیسان را به وزارت صمت ارائه داده و می خواهد تا شش نسخه و تیپ از خودروهای این خودروساز ژاپنی را به صورت وارداتی (CBU) در بازار ایران عرضه کند. این شرکت مبدا واردات خودرو را از کشور عمان اعلام کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

نماینده رسمی نیسان در کشور عمان شرکت سهیل بهوان از گروه بهوان اینترنشنال است و در دوره قبلی واردات خودروهای نیسان توسط شرکت جهان نوین آریا نیز، این شرکت عمانی مشارکتی را با طرف ایرانی داشته است. در حال حاضر کمپانی نیسان ۱۲ مدل خودروی سواری و ۴ مدل خودروی کار و تجاری (پیکاپ، ون و مینی بوس) را در بازار عمان عرضه می کند و بسیاری از خودروهای سواری این خودروساز ژاپنی، قیمتی فراتر از ۲۰ هزار یورو را دارند. برای همین می توان پیش بینی کرد که در صورت واردات خودروهای نیسان محصولاتی مانند سانی و کیکس در گام نخست به بازار ایران می آیند. البته احتمال ورود مدل های لوکس و گران تر نیسان هم وجود دارد که در این صورت، باید منتظر نسخه های پایه و کم آپشن ایکس تریل و آلتیما باشیم.

۳.۲ امتیاز از ۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.