گزارش تصویری از آخرین شب غرفه سازی در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران

گزارش تصویری از آخرین شب غرفه سازی در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران

تنها چند ساعت تا افتتاح چهارمین نمایشگاه خودروی تهران در شهر آفتاب باقی مانده است. با این حال بسیاری از خودروسازان همچنان در حال تکمیل غرفه های خود هستند و چیدمان محصول جدیدشان را بر روی سکوها انجام می دهند. غرفه سازی ها رو به اتمام است و تا چند ساعت دیگر، نمایشگاه خودروی شهر آفتاب میزبان رسانه ها و مقامات دولتی خواهد بود. تا بامداد روز دوشنبه (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) حضور بیش از ۱۵ خودروی جدید در این نمایشگاه به چشم می خورد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در ساعت های پایانی آماده سازی غرفه ها شاهد هستیم که چیدمان نهایی محصولات خودروسازان در دستور کار قرار گرفته است. در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران، اکثر خودروسازان رونمایی از محصولات جدید خود را تدارک دیده اند و می خواهند تا خودروهای جدیدی در کلاس کراس اوورها، سدان ها، کامیونت ها، کشنده ها، ون ها و… به بازار معرفی کنند.

این نمایشگاه قرار است تا بعد از ظهر امروز به صورت رسمی توسط مقامات کشوری افتتاح شود و از فردا (سه شنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) به مدت ۴ روز امکان بازدید برای عموم علاقه مندان فراهم است. هم زمان با افتتاح رسمی این نمایشگاه، روز بازدید مخصوص رسانه ها (پِرِس دِی) هم فرا رسیده و قرار است تا از ساعت ۱۱ امروز ۴۰۰ خبرنگار، عکاس، تصویربردار و شخصیت های رسانه ای برای تهیه گزارش در شهر آفتاب تهران حضور داشته باشند.

آمیکو، فردا موتورز، فردا دیزل، ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، بهمن موتور، بهمن دیزل، سیبا موتور، آتین خودرو، مکث موتور، پلیسان، مایان، ویرا دیزل، آرین پارس موتور، آرین دیزل، شایان دیزل و… از جمله خودروسازانی هستند که در این نمایشگاه محصولات جدیدی را به بازار معرفی خواهند کرد.

پایگاه خبری اسب بخار و مجموعه خودروچی با حمایت نمایشگاه خودروی تهران و شرکت پترو افرا خاورمیانه، در ورودی سالن A5 و سالن ملل، دو غرفه را به خود اختصاص داده است و خبرنگاران این رسانه پوشش مستقیم بزرگترین رویداد خودرویی سال را انجام خواهند داد.

عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.