فروش فوری پژو پارس سال و TU5 ادامه دارد- تیر 1400

شرایط فروش فوری و فوق العاده پژو پارس سال و TU5 ویژه تیر 1400
شرایط فروش فوری و فوق العاده پژو پارس سال و TU5 ویژه تیر ۱۴۰۰

همچنان برنامه فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه تیر ۱۴۰۰ ادامه دارد.

با توجه به مدت زمان مشخص شده برای شرکت در طرح فروش فوق العاده و فوری محصولات ایران خودرو در تیر ۱۴۰۰، همچنان زمان برای انجام فرایند ثبت نام باقی است و مشتریان می توانند برای خرید دنا پلاس توربو اتوماتیک، پژو پارس سال و پارس TU5 اقدام کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از ۱۰ تیر ۱۴۰۰ آغاز شده است و تا امروز (شنبه مورخ ۱۲ تیر ۱۴۰۰) ادامه دارد. در این طرح فروش فوری، قیمت قطعی پژو پارس سال ۱۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و پارس TU5 هم ۱۴۵ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است. در حال حاضر متقاضیان خرید این خودروها می توانند تا مراحل ثبت نام اولیه را در وبسایت فروش محصولات ایران خودرو طی کنند. در صورت تقاضای بیشتر از ظرفیت نیز فرایند قرعه کشی برگزار می شود و پس از اعلام نتیجه قرعه کشی، برندگان باید کل مبلغ اعلام شده را به حساب این شرکت واریز کنند.

در این طرح فروش خبری از سود مشارکت و انصراف نیست و بر اساس قوانین کمیته خودرو، سند محصولات عرضه شده به مدت یکسال پس از تحویل در رهن ایران خودرو باقی می ماند. همچنین در این فروش فوری و فوق العاده، پژو پارس سال و TU5 در رنگ های سفید، مشکی، نقره ای و خاکستری عرضه می شود و مشتریان می توانند یکی از این چهار رنگ را انتخاب کنند.

شرایط فروش فوری و فوق العاده پژو پارس سال و TU5 ویژه تیر 1400
شرایط فروش فوق العاده پژو پارس سال و TU5 ویژه تیر ۱۴۰۰

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.