شرایط فروش پژو 207i اتوماتیک 6AT – دی 1401

شرایط فروش پژو 207i اتوماتیک 6AT - دی 1401
شرایط فروش پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶AT – دی ۱۴۰۱

گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد فروش نسخه جدید پژو ۲۰۷i اتوماتیک را با جعبه دنده شش سرعته یا همان ۶AT ویژه دی ۱۴۰۱ آغاز کند.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، عرضه پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶AT سقف فلزی از ۱۸ دی ۱۴۰۱ در بورس کالا آغاز می شود. زمان تحویل خودروها ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ است و قیمت پایه ۲۸۰ میلیون تومان تعیین شده است. همچنین ایران خودرو می خواهد تا در این شرایط فروش، رنگ سفید این هاچ بک را عرضه کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بر اساس قوانین جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تنها افرادی می توانند نسبت به خرید خودرو در این بستر اقدام کنند که از سال ۱۳۹۸ تا امروز هیچگونه خرید خودرویی را از خودروسازان خصوصی و دولتی نداشته اند. همچنین پیش پرداخت این شرایط فروش، ۱۰۰ درصد است و متقاضیان باید در نظر داشته باشند که ۱۲ درصد قیمت نهایی معامله باید به صورت جداگانه برای بیمه نامه، مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و… پرداخت شود. هزینه های جانبی دیگر هم به صورت ثابت بوده و مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان را دارد.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶AT در اسب بخار

نام خودرورنگقیمت پایه (تومان)تعداد (دستگاه)تاریخ عرضه
پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ATسفید۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰۲۰۰۰۱۸ دی ۱۴۰۱

پژو ۲۰۷i اتوماتیک که پیش از این با جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک در بازار حضور داشت، حال به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT مجهز شده و پیشرانه TU5 پلاس بر روی آن نصب گردیده است. در حال حاضر نسخه مولتی کالر (MC) این هاچ بک در بازار آزاد حضور دارد. اما با برنامه های جدید فروش ایران خودرو در بورس کالا، قرار است تا نسخه های تک رنگ و پانورامای ۲۰۷i اتوماتیک شش سرعته هم به بازار بیاید.

۴.۳ امتیاز از ۱۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.