شرایط فروش پژو 207i دنده ای با قیمت قدیم – دی 1401

شرایط فروش پژو 207i دنده ای با قیمت قدیم - دی 1401
شرایط فروش پژو ۲۰۷i دنده ای با قیمت قدیم – دی ۱۴۰۱

در حالی که برخی لیست قیمت های جدید برای محصولات ایران خودرو منتشر شده است، اما در شرایط فروش جدید قرار است تا پژو ۲۰۷i دنده ای با قیمت قدیم ویژه دی ۱۴۰۱ در بورس کالا عرضه شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، کارگزاری پارسیان می خواهد تا روز یکشنبه مورخ ۴ دی ۱۴۰۱ پذیره نویسی برای خرید پژو ۲۰۷i دنده ای سقف فلزی را در بورس کالا آغاز کند. بر اساس بخشنامه منتشر شده، قیمت پایه این خودرو ۱۸۵ میلیون و ۴۷۸ هزار تومان خواهد بود و صرفاً این خودرو با رنگ سفید و با تیراژ دو هزار دستگاه عرضه می شود.

بر اساس این بخشنامه ۱۰۰ درصد بهای خودرو در هنگام ثبت خرید باید پرداخت شود و زمان تحویل هم ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ مشخص گردیده است.

متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید توجه داشته باشند که در پایان معامله باید مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان را به عنوان هزینه های شماره گذاری و بیمه بپردازند. همچنین بر اساس مبلغ نهایی معامله، مالیات ۱۳ درصدی هم باید توسط مشتری پرداخت شود.

در این شرایط فروش اعلام شده است که پژو ۲۰۷i دنده ای سقف فلزی قابل عرضه، به پیشرانه TU5 و جعبه دنده ۵ سرعته دستی مجهز بوده و ترمز کاسه برای محور عقب آن در نظر گرفته شده است. همچنین این خودروها فاقد فرمان کمکی برقی هستند و صرفاً با جعبه فرمان هیدرولیکی به مشتریان تحویل داده می شوند و رینگ فولادی بر روی آن ها نصب است.

تاریخ عرضهنام محصولتعداد عرضهقیمت پایه (تومان)پیش پرداختتاریخ تحویل
۱۴۰۱/۱۰/۰۴پژو ۲۰۷i دنده ای سقف فلز۲۰۰۰۱۸۵/۴۷۸/۰۰۰۱۰۰۱۴۰۱/۱۲/۲۰
۳.۸ امتیاز از ۹۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.