پژو 2008 جدید به خیابان های تهران آمد

پژو 2008 جدید به خیابان های تهران آمد
پژو ۲۰۰۸ جدید به خیابان های تهران آمد

بر اساس این تصاویر مشخص است که یک دستگاه پژو ۲۰۰۸ نسل جدید به خیابان های تهران آمده است. اما نکته جالب این است که پلاک ۲۰۰۸ مورد بحث، از نوع موقت مخصوص خودروسازی ها بوده و قطعاً این خودرو جهت برخی بررسی ها وارد ایران شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، دقایقی قبل رسانه خودروبانک تصاویر یک دستگاه پژو ۲۰۰۸ نسل جدید در خیابان های تهران منتشر کرد. پلاک این خودرو از نوع «موقت» مخصوص صنایع خودروسازی است و می دانیم که این سری از پلاک ها، صرفاً در اختیار شرکت های تولیدکننده و عرضه کننده خودرو به صورت رسمی است.

با توجه به پیگیری های انجام شده، هنوز به صورت قطعی نمی توان گفت که این پژو ۲۰۰۸ جدید متعلق به ایکاپ و ایران خودرو است. اما فعلاً به صورت قطعی می دانیم که حضور این خودرو در خیابان های تهران توسط یک شخص عادی رخ نداده و قطعاً این کراس اوور جدید (با توجه به پلاک نصب شده بر روی آن) توسط یک شرکت به ایران آمده است.

پژو 2008 جدید به خیابان های تهران آمد

این احتمال هم وجود دارد که پژو ۲۰۰۸ نسل جدید برای حضور به صورت وارداتی در بازار ایران در حال آماده سازی است. قیمت ۲۰۰۸ نسل جدید در نسخه GT، فراتر از سقف قانونی تعیین شده برای واردات خودرو است. اما با توجه به قواعد فروش عمده، می توان احتمال داد که این کراس اوور جدید فرانسوی قیمت مرجع کمتر از ۲۵ هزار دلار را به خود اختصاص دهد و در محاسبات گمرکی برای حضور در بازار ایران قرار بگیرد.

۲.۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.