نسخه جدید تیارا در حال تست های جاده ای دیده شد

تیارا جدید بایک X7
تیارا جدید بایک X7

به تازگی، تصاویری به دست‌مان رسیده است که نشان از تست های فنی و جاده ای بایک X7 یا نسخه جدید تیارا مکث موتور در ایران دارند.

مدیران 777 مدیران 777

تیارا جدید

تیارا جدید بایک X7
جدید بایک X7

نیو تیارا یا همان تیارا جدید نامی است که مدیرعامل مکث موتور برای محصول جدید این شرکت عنوان می کند. نیو تیارا در اصل بایک X7 از زیرمجموعه بیجینگ است. اگرچه در تصاویر ارسالی، عبارت X5 روی صندوق درج شده است، اما این خودرو در بازار جهانی با عنوان بایک X7 معرفی شده است و شناخته می شود. شنیده ها حاکی از آن است که مکث موتور قصد دارد تیارا جدید را اواخر امسال عرضه کند، اما کمی بعید به نظر می رسد و احتمالاً سلسله مراتب این خودرو اعم از معرفی، رونمایی و… به اوایل سال آینده موکول شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مشخصات فنی تیارا جدید

تیارا جدید بایک X7
بایک X7

بیجینگ X7 مدل ۲۰۲۳، که در ایران به نام تیارا جدید عرضه خواهد شد، دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi با حداکثر قدرت ۱۸۵ اسب و گشتاور ۳۰۵ نیوتن متر است. جعبه دنده نیو تیارا از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه wet است که توان را به چرخ های جلوی این کراس اوور می رساند. تیارا جدید در بخش عقب، تعلیق مولتی لینک و در بخش جلو دارای تعلیق مک فرسون است. این خودرو با مشخصات مذکور، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در حدود ۹ ثانیه به ثبت می رساند.

امکانات ایمنی و رفاهی بایک X7

تیارا جدید بایک X7
بایک X7

بایک X7 یا تیارا جدید احتمالاً در نسخه های فول آپشن به ایران خواهد آمد. در نسخه های رده بالای این کراس اوور چینی امکاناتی نظیر سقف پانوراما، سیستم استارت و ورود بدون کلید، شش کیسه هوای ده نقطه ای، کلاستر دیجیتالی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سنسور نور و باران، نور بالای خودکار، رادار تابلوخوان، اتوپارک، رادار بین خطوط، رادار نقطه کور، رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، رینگ آلومینیومی، درِ صندوق عقب برقی، دستگیره های مخفی شونده، ترمز پارک برقی و اتوهلد، صندلی های برقی جلو با گرم‌کن و سردکن به همراه حافظه و ماساژور صندلی راننده، نورپردازی کابین، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، سنسور پارک جلو و عقب و… به چشم می آیند.

سوالات متداول

بایک X7 چه مشخصاتی دارد؟

بیجینگ X7 مدل ۲۰۲۳، که در ایران به نام تیارا جدید عرضه خواهد شد، دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi با حداکثر قدرت ۱۸۵ اسب و گشتاور ۳۰۵ نیوتن متر است. جعبه دنده نیو تیارا از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه wet است که توان را به چرخ های جلوی این کراس اوور می رساند.

تیارا جدید چه امکاناتی دارد؟

در نسخه های رده بالای این کراس اوور چینی امکاناتی نظیر سقف پانوراما، سیستم استارت و ورود بدون کلید، شش کیسه هوای ده نقطه ای، کلاستر دیجیتالی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سنسور نور و باران، نور بالای خودکار، رادار تابلوخوان، اتوپارک، رادار بین خطوط، رادار نقطه کور، رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، رینگ آلومینیومی، درِ صندوق عقب برقی، دستگیره های مخفی شونده، ترمز پارک برقی و اتوهلد، صندلی های برقی جلو با گرم‌کن و سردکن به همراه حافظه و ماساژور صندلی راننده، نورپردازی کابین، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، سنسور پارک جلو و عقب و… به چشم می آیند.

۴ امتیاز از ۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.