حضور یک پیکاپ جدید در بازار خودرو قطعی شد

پیکاپ جدید بازار
پیکاپ جدید بازار

چند وقتی است که خودروسازان ایرانی فعالیت خود را در زمینه عرضه پیکاپ های دو دیفرانسیل و آفرودی افزایش داده اند. حال منابع آگاه می گویند که قرار است تا بزودی پیکاپ جدید و دو دیفرانسیلی وارد بازار شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در روزهایی که شمارش معکوس برای حضور پیکاپ های آفرودی چون KMC T8، آمیکو آسنا اتوماتیک و… آغاز شده است، شاهد هستیم که پای یک محصول جدید دیگر به بازار باز شده و یک خودروساز خصوصی برنامه عرضه آن را در پیش گرفته است. بر اساس شنیده، این پیکاپ جدید می تواند خط و نشانی برای رقبا خود ترسیم کند و گزینه ای رقباتی و وسوسه کننده برای آفرودسواران باشد.

طبق خبری موثق، یک شرکت خصوصی فعال و خوش‌ نام در حوزه‌ خودروهای تجاری، به تازگی به بازار پیکاپ و خودروهای آفرود نیز وارد شده که به نظر می‌ رسد تحولی شگرف پیش رو خواهیم داشت. این شرکت که به‌زودی یک پیکاپ جدید و دو دیفرانسیل با پیشرانه دو لیتری خود را  به بازار عرضه می نماید، رقیبی سرسخت برای دیگر عرضه‌کنندگان این قبیل خودروها خواهد بود؛ چرا که با بهره‌گیری از تجربه موفق خود در بازار ایران، یکی از سرشناس ترین گزینه های ممکن را به بازار خودروهای آفرود کشور عرضه می‌کند. در شرایطی که اکثر خودروهای آفرود وارداتی از عمر بالایی برخوردارند، عرضه یک تازه نفس توسط شرکتی معتبر با سابقه تولید برند اروپایی و ارائه خدمات پس از فروش بر پایه استانداردهای جهانی، خبری خوب برای علاقه‌مندان به این کلاس خودرویی است. شنیده ها حاکی از آن است که این محصول در حال گذراندن تست‌‌های نهایی در داخل کشور است.

لازم به ذکر است این شرکت خودروساز به شکلی رفتار کرده که هنوز اطلاعات و تصاویر دقیقی از محصول آن به فضای رسانه ای کشور درز نکرده است. اما منابع آگاه و در ارتباط با این شرکت می گویند که بزودی رونمایی این خودرو اتفاق خواهد افتاد و این پیکاپ جدید بازار در جایگاه گزینه ای رقابتی و پر طرفدار معرفی می شود. با توجه به تصویر منتشر شده می توان تا حدودی حدس زد که اصالت این خودرو به کدام برند باز می گردد. زیرا بر اساس الگوی خودروی موجود در تصویر، می توان به نام چند نشان تجاری برای این پلتفرم رسید. بر این اساس پیشنهاد می‌شود آفرودسواران و طرفداران پیکاپ که قصد خرید یا تعویض خودرو خود را دارند منتظر رونمایی و عرضه این محصول در آینده نزدیک باشند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.