محصولات جدید هایما و ایران خودرو به شهر آفتاب آمدند

محصولات جدید هایما و ایران خودرو به شهر آفتاب آمدند
محصولات جدید هایما و ایران خودرو به شهر آفتاب آمدند

بعد از امروز با تکمیل غرفه گروه صنعتی ایران خودرو، محصولات جدید هایما و این خودروساز وارد شهر آفتاب شدند. هایما ۸S، هایما ۷X، دنا پلاس توربو اتوماتیک جدید و… از جمله محصولاتی هستند که دوشنبه رونمایی می شوند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، ایران خودرو در کنار معرفی نسخه های آپشنال رانا پلاس، تارا، ۲۰۶، ۲۰۷i و… برنامه دارد تا تیپ جدید دنا پلاس توربو اتوماتیک را هم معرفی کند. این نسخه دارای سنسور نور و باران، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید و… است. همچنین دو محصول جدید هایما هم با نام های ۸S و ۷X در این نمایشگاه رونمایی می شوند.

گروه بهمن، گروه صنعتی ماموت، فردا موتورز، آرین پارس موتور، آمیکو و چند خودروساز دیگر برنامه دارند تا ۱۴ محصول جدید را در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران رونمایی کنند.

چهارمین نمایشگاه خودروی تهران در محل شهر آفتاب برگزار می شود و از روز ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت میزبان علاقه مندان به صنعت خودرو خواهد بود. ساعت بازدید برای عموم افراد ۱۱ تا ۱۸ است و هزینه ای هم بابت ورودی از بازدیدکنندگان دریافت نمی شود. پایگاه خبری اسب بخار و مجموعه خودروچی نیز در ورودی سالن A5 و سالن ملل غرفه ای را برپا کرده اند.

دوشنبه مورخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ به بازدید خبرنگاران و مقامات کشوری از نمایشگاه خودروی تهران اختصاص دارد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.