عرضه 5 خودروی جدید توسط گروه بهمن قطعی شد

5 خودروی جدید گروه بهمن در سال 1400
۵ خودروی جدید گروه بهمن در سال ۱۴۰۰

در آخرین روزهای سال ۱۳۹۹، گروه بهمن طرح جدیدی را بر روی بیلبورد تبلیغاتی خیابان ها نصب کرده که در کنار تبریک سال ۱۴۰۰، خبر از عرضه ۵ خودروی جدید داده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، آن طور که در طرح تبلیغاتی گروه بهمن دیده می شود، عرضه یک ون و یک سدان جدید در کنار کراس اوورهای فیدلیتی و دیگنیتی برای سال ۱۴۰۰ است. پیش تر مدیران ارشد گروه بهمن و شرکت بهمن موتور اعلام کرده بودند که در اردیبهشت ۱۴۰۰، فروش دیگنیتی پرایم آغاز می شود و گویا قرار است تا این کراس اوور مونتاژی با قیمتی در بازه ۷۶۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان به بازار بیاید. همچنین قرار است تا در اوایل سال جدید، کراس اوور فیدلیتی یا همان جتور X70 گروه بهمن هم به بازار معرفی شود و پس از دیگنیتی، فروش عمومی این خودروی به نسبت لوکس توسط بهمن موتور آغاز گردد.

اما در کنار این محصولات قرار است تا گروه بهمن یک سدان جدید را به خط تولید بهمن موتور بفرستد که هنوز جزئیاتی از این محصول فاش نشده است. اما احتمال داده می شود که این سدان هم اصالتی چینی داشته باشد و در جایگاه فاو بسترن B30 و یا مزدا ۳ به سبد محصولات این شرکت اضافه شود. از سویی تولید یک ون جدید در این خودروساز خصوصی قطعی شده و پیگیری خبرنگار اسب بخار نشان می دهد که این ون در جایگاه یک خودروی کار و تجاری به بازار می آید و آن چنان برای مصارف شخصی تولید نخواهد شد. یکی از بازارهای هدف اصلی برای ون جدید گروه بهمن، باربری های سبک و نیمه سنگینی چون پست است.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی بهمن دیگنیتی پرایم در اسب بخار به همراه تست شتاب

از سویی برخی منابع آگاه به خبرنگار اسب بخار گفته اند که گروه بهمن و شرکت بهمن موتور در سال ۱۴۰۰، یک پیکاپ دو دیفرانسیل جدید را معرفی خواهند کرد و با این محصول به رقابت با خودروهایی چون KMC T8 کرمان موتور، فوتون تونلند ایران خودرو دیزل و آمیکو آسنا می پردازند. با این وجود هنوز جزئیات این پیکاپ و اصالت آن مشخص نیست و فعلاً این موضوع در محافل خودرویی و در میان منابع موجود در صنعت خودرو مطرح می شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.