مدیران خودرو بزرگترین خودروساز خصوصی کشور شد

مدیران خودرو بزرگترین خودروساز خصوصی کشور شد

شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ توانست تا با مونتاژ ۳۸ هزار و ۲۸۳ دستگاه خودرو، به بزرگترین خودروساز بخش خصوصی کشور تبدیل شود. این شرکت خصوصی نسبت به سال ۱۳۹۹، رشد تولید ۸.۶ درصدی را تجربه کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی دفتر صنایع حمل و نقل وزارت صمت، مدیران خودرو همچنان در جایگاه بزرگترین خودروساز خصوصی ایران قرار دارد و بعد از آن، نام شرکت هایی مانند کرمان موتور، بهمن موتور، فردا موتورز و… دیده می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در سال ۱۴۰۰ بیشترین تیراژ تولید میان محصولات مدیران خودرو به ترتیب به خودروهای ام وی ام X22، ام وی ام تیگو ۷ و ام وی ام X33 اختصاص داشته است. نکته قابل توجه در مورد روند تولید محصولات مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰، تیراژ تولید خانواده فونیکس تیگو ۸ (تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ کلاسیک) است. در سال گذشته این خودروساز خصوصی هزار و ۷۴۷ دستگاه تیگو ۸ را مونتاژ کرده است و احتمالاً بخشی از این تولیدات را در سال ۱۴۰۱ به بازار عرضه می کند. محصولاتی مانند ام وی ام X55 و ام وی ام ۳۱۵ هم کمترین تیراژ تولید را در سال گذشته داشته اند و هر کدام به تعداد کمتر از ۲۵۰ دستگاه در کارخانه مدیران خودرو مونتاژ شده اند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.