فروش مکث تیارا برای طرح خودروهای فرسوده لغو شد

فروش مکث تیارا برای طرح خودروهای فرسوده لغو شد
فروش مکث تیارا برای طرح خودروهای فرسوده لغو شد

بر اساس اطلاعاتی که از مخاطبان اسب بخار به این رسانه اعلام شده است، شرکت مکث موتور فروش و عرضه کراس اوور تیارا را برای طرح خودروهای فرسوده لغو کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در آخرین شرایط فروش مکث موتور برای کراس اوور ۷ نفره تیارا اعلام شد که این برنامه عرضه به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص پیدا می کند. حال به گفته یکی از مخاطبان اسب بخار که موفق به ثبت نام و تایید نهایی شده بود، شرکت این بخشنامه فروش را بدون اطلاع قبلی لغو کرده و برنامه ندارد تا ظرفیت طرح فروش اخیر خود را برای مالکان خودروهای فرسوده در نظر بگیرید. نکته قابل توجه عدم اطلاع رسانی شرکت مکث موتور در مورد لغو شرایط فروش پیش از پیگیری مشتریان بوده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در چند وقت اخیر تعداد قابل توجهی از مشتریان گروه بهمن، ایران خودرو و… به رسانه اسب بخار پیام داده اند که نارضایتی خود را در خصوص طرح های فروش خودروهای فرسوده اعلام کرده اند. بر اساس گفته این دسته از مشتریان، هنوز تخصیص خودرو به این دسته از فروش ها تعیین تکلیف نشده است. پیگیری های خبرنگار اسب بخار نشان می دهد که خودروسازان منتظر اعلام فهرست از سازمان های مربوطه هستند و گویا هنوز متولی تایید خودروهای فرسوده، لیست نهایی را به شرکت های خودروساز اعلام نکرده است. برای همین می توان پیش بینی کرد که به خاطر این ناهماهنگی میان خودروسازان و سازمان های مربوطه، شرکت مکث موتور هم تصمیم به لغو این شرایط فروش گرفته باشد و تا زمان مشخص شدن وضعیت، خودرویی را به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص ندهد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت صمت، شرکت مکث موتور تا پایان دی ۱۴۰۱ توانسته است ۵۲۰ دستگاه کراس اوور تیارا را در کارخانه خود مونتاژ کند.

۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.