فروش فوری و اقساطی جک S5 اتوماتیک با قیمت جدید اعلام شد

فروش فوری و اقساطی جک S5 اتوماتیک
فروش فوری و اقساطی جک S5 اتوماتیک

شرکت کرمان موتور به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ طرح فروش فوری و اقساطی جک S5 اتوماتیک را با قیمت جدید اعلام کرده است. این کراس اوور چینی و مونتاژی با اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه به عرضه می شود و موعد تحویل آن کمتر از ۳۰ روز خواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، بر اساس طرح فروشی که شرکت کرمان موتور اعلام کرده است، قیمت جک S5 اتوماتیک در این بخشنامه ۶۸۰ میلیون تومان بوده و پیش پرداخت هم ۳۵۰ میلیون تومان تعیین شده است. در طرح فروش اقساطی ۱۲ ماهه نرخ سود ۱۸ درصد است و برای متقاضیان فروش اقساطی جک S5 اتوماتیک با بازپرداخت ۲۴ ماهه، نرخ سود ۲۱ درصد خواهد بود.

مدیران 777 مدیران 777

در این طرح فروش تسهیلات ۳۳۰ میلیون تومانی به مشتریان اعطا می شود و فاصله چک اقساط هم سه ماه در نظر گرفته شده است. متقاضیان این طرح فروش می توانند تا با مراجعه به نمایندگی های مجاز کرمان موتور، نسبت به خرید اقساطی جک S5 اتوماتیک اقدام کنند.

فروش فوری و اقساطی جک S5 اتوماتیک
فروش فوری و اقساطی جک S5 اتوماتیک

معرفی جک S5 اتوماتیک به بهانه آغاز فروش و اقساطی این محصول:

جک S5 اتوماتیک از سال ۱۳۹۵ وارد بازار کشور شده است. این خودرو یکی از پرفروش ترین کراس اوورها و محصولات تولیدی در شرکت های خودروساز خصوصی است. S5 اتوماتیک با پیشرانه دو لیتری توربو شارژر ۱۷۴ اسب بخار و ۲۶۵ نیوتن متر به بازار ایران آمده و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه هم توان این پیشرانه به چرخ های جلوی جک S5 اتوماتیک می رساند. این خودروی مونتاژی و پرفروش کرمان موتور به ۴ کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی، سنسور نور و باران، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، نمایشگر لمسی با قابلیت نصب نرم افزار، تهویه اتوماتیک دوگانه، گرمکن صندلی های جلو، صندلی راننده برقی با حافظه، فرمان کمکی برقی، سانروف، تریم داخلی چرم، استارت دکمه ای، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت و سرعت در سراشیبی، ترمز پارک برقی، رهیاب ماهواره ای، کامپیوتر سفر، سنسور باد و دما تایرها، آینه های تاشو برقی، چراغ روشنایی در پیچ ها با چرخش فرمان و… مجهز است.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی جک S5 اتوماتیک در اسب بخار

در سال ۱۴۰۰ قرار است تا جک S5 اتوماتیک با فیس لیفت همراه شود و امکاناتی نظیر تریم داخلی دو رنگ، چراغ روشنایی روز، کروز کنترل و… به آن اضافه شود. همچنین قرار است تا به جای پیشرانه دو لیتری توربو شارژر، از نمونه ۱.۵ لیتری توربو شارژر با قدر ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر استفاده شود. این پیشرانه مصرف سوخت کمتری را نسبت به نمونه دو لیتری دارد و از سویی به خاطر تولید گشتاور در دورهای پایین، می تواند شتاب اولیه بهتری را در اختیار این کراس اوور مونتاژی بگذارد. باید اشاره کرد که در حال حاضر شرکت کرمان موتور طرح های فروش خود را بر مبنای نمونه غیر فیس لیفت و دو لیتری اعلام می کند و هنوز برنامه عرضه مشخصی برای نسخه جدید وجود ندارد.

عکس ها: عرفان حمیدی / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.