رقابت لاماری با رقبا در شمال تهران

نمایندگی اندرزگو لاماری
نمایندگی اندرزگو لاماری

شب گذشته طی مراسمی، یازدهمین نمایندگی استاندارد لاماری در منطقه بلوار اندرزگو تقاطع کاوه افتتاح شد.

مدیران 777 مدیران 777

شب گذشته، طی مراسمی با حضور برخی از مدیران شرکت آرین پارس موتور و اصحاب رسانه، مجموعه پورسعید خلیلی، آیین افتتاحیه نمایندگی ۲۱۰۸ لاماری خود را برگزار نمود. در این مراسم در خصوص فضای استاندارد تحویل خودروها و نیز مرکز خدمات پس از فروش نمایندگی ۲۱۰۸ نیز توضیحاتی ارائه شد، که در ادامه به آن می پردازیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

نمایندگی ۲۱۰۸ پورسعید خلیلی

نمایندگی اندرزگو لاماری

شرکت آرین پارس موتور در راستای توسعه شبکه نمایندگی‌های خود، اقدام به افتتاح نمایندگی کد ۲۱۰۸ پورسعید-خلیلی در شهر تهران کرد و با آغاز فعالیت رسمی این نمایندگی، تعداد نمایندگی‌های فعال برند لاماری در کشور به یازده و در شهر تهران به عدد پنج رسید.

علی موسوی خرم، مدیر فروش برند لاماری که در مراسم افتتاحیه نمایندگی ۲۱۰۸ حضور داشت، از تجهیز و افتتاح سایر نمایندگی‌های فروش لاماری و همچنین نمایندگی‌های خدمات پس از فروش این برند طی هفته‌های آتی خبر داد.

وی افزود: «در راستای توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش این برند، نمایندگی‌های لاماری براساس استاندارد مدون و مکتوب تا سال آینده آماده ارائه خدمات به مشتریان این برند در سراسر کشور است.»

نمایندگی لاماری ۲۱۰۸ با مدیریت نوید پورسعید و محمد خلیلی عباس‌آبادی و به وسعت ۳۰۰ متر مربع در منطقه اندرزگو شهر تهران تقاطع بلوار کاوه، از این پس پذیرای مشتریان آرین پارس موتور در این منطقه خواهد بود.
شعبه خدمات پس از فروش این نمایندگی نیز در منطقه اتوبان صدر واقع شده است. دیشب در مراسم افتتاحیه دو خودرو لاماری ایما هم با دو رنگ سبز و قرمز به نمایش درآمده بودند.

این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) بهره می‌برد که توان تولید قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن‌متر را دارد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

از جمله امکانات لاماری ایما می توان به مواردی نظیر سنسور نور، تریم داخلی چرم مصنوعی، صفحه نمایش لمسی مرکزی، کلاستر دیجیتال، صندلی برقی راننده، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، دوربین و سنسور پارک عقب، سیستم پاک‌سازی هوای کابین، سیستم تهویه اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، سیستم پایش میزان باد تایرها، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، دوربین ثبت وقایع، سقف پانورامیک و… اشاره کرد.

۴.۷ امتیاز از ۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.