حضور قوی کیا در جام جهانی 2022 قطر

حضور قوی کیا در جام جهانی 2022 قطر
حضور قوی کیا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

کیا که یکی از معروف ترین خودروسازان کره ای بازار جهانی است و در گروه صنعتی و اقتصادی هیوندای فعالیت می کند، کمپین تبلیغاتی پرهزینه ای را برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آغاز کرده است. حضور گسترده تبلیغات کیا در اولین بازی جام جهانی، نگاه های بسیاری را به سمت خود کشانده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، کمپانی کیا در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ ایده های جذابی را در کشور قطر پیاده سازی کرده است. ۲۹۷ دستگاه سورنتو، اسپورتیج، کارنیوال و تلوراید به همراه ۸۰ دستگاه خودروهای با قوای محرکه برقی سورنتو PHEV، نیرو PHEV و EV6 جی تی لاین در کنار ۷۰ اتوبوس برقی کیا خدمات حمل و نقل داوران، تیم های فنی، مسئولین برگزاری و… را در این جام جهانی انجام می دهند. همچنین چندین دستگاه کیا EV6 جی تی لاین با همکاری فیفا برای تولید برنامه ای فوتبالی اختصاص پیدا کرده و قرار است تا اسطوره های فوتبال جهان در مورد جام جهانی در این محصول به روز کیا صحبت کنند. یکی دیگر از فعالیت های کیا در جام جهانی، استفاده از محصولاتش برای حمل توپ های فوتبال به وسیله ۶۴ کودک از حدود ۲۰ ملیت کشورهای مختلف است. به عبارت ساده تر، برای هر بازی جام جهانی قطر یک کودک به همراه خودرویی از کمپانی کیا، توپ رسمی بازی ها را به استادیوم می آورد.

باید به این نکته اشاره کرد که از سال ۲۰۰۷، کمپانی کیا همکاری رسمی را با فیفا آغاز کرده و در این سال ها، بسیاری از رویدادهای فیفا با حمایت مالی این خودروساز کره ای برگزار شده است. مدیران کیا شعار “Inspiration, it’s in all of us” را برای حضورشان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب کرده اند. در مورد این شعار گفته می شود که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مهم ترین رویداد پس از دوران کرونا است و بسیاری از افراد پس از مدت ها دوباره در کنار هم به تماشای فوتبال می نشینند. این شعار که معنی “الهام، این در همه ما است” سعی دارد تا به موضوع دوران جدید پسا کرونا اشاره کند و بگوید که افراد با هر سن و سالی می توانند الهام جدید و متفاوتی را در خود احساس کنند و دوره ای جدید را در زندگیشان آغاز نمایند.

حضور قوی کیا در جام جهانی 2022 قطر

در بازی اول جام جهانی ۲۰۲۲ که میان قطر و اکوادور بود، تبلیغات محیطی کیا هم برای نسل جدید اسپورتیج دیده می شد. همچنین با توجه به بازدید بسیار بالای برنامه های جام جهانی، بسیاری دیگر از خودروسازان هم به فکر نمایش تبلیغات خود در شبکه های مختلف هستند. به عنوان مثال آئودی هم در برخی شبکه های ورزشی، تبلیغات خود را افزایش داده است. همچنین نشان هیوندای هم در بسیاری از تبلیغات قبل، میان و بعد از بازی های جام جهانی حضور خواهد داشت و محصولات برقی و کانسپت های خود به نمایش خواهد گذاشت. از طرفی هیوندای هم در این مسابقات همکاری شبیه کیا را با فیفا آغاز کرده و با کمپین تبلیغاتی مشابه، بیش از هزار دستگاه خودروی سواری (برقی و بنزینی) و اتوبوس برقی در اختیار تیم برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار داده است.

۵ امتیاز از ۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.