قیمت گذاری عجیب کیا سلتوس وارداتی در آگهی های فروش

کیا سلتوس کوشا خودرو
کیا سلتوس کوشا خودرو

پس از تحویل تعدادی از کیا سلتوس های وارداتی به مشتریان توسط کوشا خودرو، اکنون شاهد آگهی شدن این خودرو به صورت محدود در پلت فرم های خرید و فروش خودرو هستیم.

مدیران 777 مدیران 777

چندی پیش بود که کوشا خودرو طی مراسمی نخستین دستگاه از کیا سلتوس وارداتی را به مشتری خود تحویل داد و از همان لحظه مشخص بود که بسیاری از این خودرو های وارداتی به زودی به پلت فرم های خرید و فروش خودرو ورود خواهند کرد و حال امروز آگهی های فروش سلتوس نشان می دهند که مالکین این خودرو، خواب سود عجیب و غریبی را برای خود دیده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

کیا سلتوس وارداتی چند؟

قیمت نهایی کیا سلتوس برای مشتریان این خودرو ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان اعلام شد. حال با نگاهی به آگهی های فروش آزاد این خودرو توسط مشتریان در بازار، متوجه شدیم سلتوس هم اکنون در زمان درج این گزارش حدود ۴ میلیارد تومان قیمت گذاری می شود. باید گفت به واقع این محدوده قیمتی برای یک خودروی اقتصادی (در بازار جهانی) که در سگمنتی کوچک است و تقریبا آپشن خاصی هم ندارد، دور از ذهن و کاملا غیر منطقی است. حتی در بازار آشفته و بسته ای همچون ایران نیز با ۴ میلیارد تومان، گزینه های بسیار لوکس تر، پر آپشن تر و پر قدرت تری را نسبت به سلتوس پیش روی خود خواهید داشت.

کیا سلتوس وارداتی

کیا سلتوس ۲۰۲۳ با پیشرانه ۱.۶ لیتر تنفس طبیعی برای بازار ایران در نظر گرفته شده است، که توان تولید نهایت قدرت ۱۲۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۵۴ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT به چرخ های جلو منتقل می شود.

از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون قفل و مهارکننده صندلی کودک (ISO FIX)، سیستم ورود بدون کلید، ایموبلایزر، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم مانیتورینگ فشار باد تایر (TPMS)، ترمز پارک برقی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم مدیریت پایداری خودرو، کروز کنترل، استارت دکمه ای، مانیتور ۸ اینچی، دوربین و سنسور عقب، سانروف و… اشاره کرد.

۲.۸ امتیاز از ۱۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.