فروش ویژه اقساطی خودروهای فردا موتورز در خانه خودرو شمال

خانه خودرو شمال

شرکت خانه خودرو شمال با کد عاملیت ۱۳۱ فردا موتورز آماده فروش خودروهای FMC همراه با تخفیف و با شرایط ویژه اقساطی و نقدی به مشتریان است.

آریزو 8 آریزو 8

در این روزها که بسیاری از مونتاژ کاران محصولات خود را به صورت نقدی به فروش می رسانند، فردا موتور تصمیم گرفته تا اکثر محصولات خود را به صورت اقساطی نیز در اختیار مشتریان قرار دهد. در این میان شرکت خانه خودرو شمال که نمایندگی خودروسازان مختلفی از برندهای متفاوت را در اختیار دارد موفق شده تا تمامی محصولات FMC نظیر T5، سوبا M4، فردا ۵۱۱ و SX5 را با شرایطی ویژه و همچنین با تخفیف نسبت به دیگر نمایندگی های فردا موتورز به فروش برساند.

برای مثال متقاضیان خرید سوبا M4 می توانند با سه شرط پیش پرداخت ۶۸۲، ۷۹۶ و ۸۳۰ میلیون (طبق انتخاب خود) نسبت به خرید این ون لوکس اقدام کنند و مابقی را نیز در قالب چک های سه ماهه به شرکت بپردازند.

شرکت خانه خودرو شمال علاوه بر شرایط فروش منعطف، تا حداکثر ۳۰ میلیون تومان تخفیف را نیز برای خریداران محصولات FMC در نظر گرفته و مشتریان نیز می توانند در بازه زمانی ۳۶ ماه (۳ سال) اقساط خرید خودروی مورد نظر خود را بپردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش محصولات مختلف عاملیت ۱۳۱ فردا موتورز می توانید با شماره های تماس این شرکت که در انتهای متن درج شده تماس بگیرید و یا به صفحات مجازی آن ها مراجعه کنید.

خانه خودرو شمال

همان طور که پیش تر گفته شد شرکت خانه خودرو شمال علاوه بر نمایندگی فردا موتورز، عاملیت های دیگر خودروسازان نظیر آرین پارس موتور، کرمان موتور، مکث موتور، فونیکس، ام وی ام و ام جی را نیز در اختیار دارد.

لازم به ذکر است که به زودی و در هفته های آتی شوروم ام جی در شمال کشور با حضور سایبرستر، GT و ام جی ۵ افتتاح خواهد شد تا متقاضیان و علاقه مندان به خرید محصولات MG در شمال کشور نیز بتوانند از طریق خانه خودرو شمال با این خودروها آشنا شوند و نسبت به خرید اقدام کنند.

به این ترتیب مشتریان و علاقه مندان به خرید خودرو از برندهای مختلف می توانند با اعتماد به مجموعه خانه خودرو شمال از مزایا و شرایط ویژه فروش این شرکت بهره مند شوند و خودروهای خود را نیز با هدیه ای نفیس دریافت کنند.

خانه خودرو شمال
خانه خودرو شمال

آدرس شعبه فروش مرکزی
‎رشت بلوار انصاری تقاطع بلوار دیلمان

‎آدرس شعبه فروش و تحویل خودرو
‎محور انزلی-رشت، سه راه حسن‌رود، روبروی پادگان نیروی دریایی

آدرس شعبه دو لاهیجان،خیابان امام خمینی غربی،
جنب مهد کودک آذین

‎تلفن تماس شعبه دیلمان
۰۱۳-۳۳۷۶۵۹۵۲

‎شعبه منطقه آزاد انزلی
۰۱۳-۴۴۴۰۳۲۴۵

تلفن تماس شعبه لاهیجان
۰۱۳-۴۲۳۳۹۰۱۲

@fardaco.131
@khanekhodroshomal
@fardaco.131
@khanekhodroshomal
@fardaco.131
@khanekhodroshomal

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.