پیام شرکت کارمانیا به حواله داران بی وای دی

بی وای دی تانگ اطلاعیه و پیام جدید شرکت کارمانیا به حواله داران و مشتریان بی وای دی
بی وای دی تانگ اطلاعیه و پیام جدید شرکت کارمانیا به حواله داران و مشتریان بی وای دی

روز گذشته شرکت خودروسازی کارمانیا پیام و اطلاعیه ای را برای حواله داران بی وای دی منتشر کرد و در آن به موضوع تعیین و تکلیف وضعیت مشتریان اشاره نموده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در بخشنامه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ شرکت کارمانیا اعلام شده است که مشتریان می توانند از روز شنبه مورخ دوم مرداد ماه جهت تعیین و تکلیف حواله های بی وای دی خود به نمایندگی های این شرکت مراجعه کنند. در این اطلاعیه اعلام شده است که مشتریان می توانند انصراف و یا تمدید قرارداد خود را به کارمانیا اعلام کنند. همچنین بحث به روز رسانی وجوه دریافتی مطابق به نوسان های ارز نیز در بخشنامه جدید کارمانیا مطرح شده و گویا این شرکت می خواهد تا بر اساس فرمولی، در صورت تمدید مجدد قراردادها، ودیعه مشتریان را بر اساس نوسان قیمت ارز افزایش دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در این اطلاعیه نیز به موضوع خودروی جایگزین اشاره شده و این شرکت اعلام کرده است که جایگزین جدید بی وای دی S7 و سایر تعهدات، محصولی جدیدتر و به روزتر خواهد بود. با توجه به این عبارت ها، می توان احتمال داد که منظور مدیران کارمانیا، تحویل بی وای دی تانگ بنزینی به حواله داران S7 و S6 است. در حال حاضر نیز این شرکت دو دستگاه بی وای دی تانگ بنزینی ۲۰۲۱ را وارد کشور کرده است و فرایند اخذ مجوزهای مونتاژ و استاندارد آن را طی می کند. با این حال هنوز زمان دقیق آغاز تولید این کراس اوور چینی توسط کارمانیا اعلام نشده است.

حتماً بخوانید: بی وای دی تانگ بنزینی به کارخانه کارمانیا آمد + تصاویر

لازم به ذکر است که مدت ها قبل، این شرکت فرایند تمدید حواله ها برای مشتریان را انجام داد و قرار بود که طی مدت چند ماه، تکلیف خودروهای جایگزین مشخص شود. اما به گفته مدیران این شرکت خودروسازی، موانع تحریم چالش هایی را بر سر پروژه های کارمانیا ایجاد کرد و این امکان فراهم نشد تا برخی خودروهای مورد نظر در زمان تعیین شده، به خط تولید این شرکت خصوصی برسند.

در حال حاضر شرکت کارمانیا بیش از دو هزار تعهد معوق دارد که همه آن ها به محصولات بی وای دی اختصاص دارند. با توجه به حواله مشتریان، تعهدات کارمانیا از سال ۱۳۹۷ تا به امروز باقی مانده است و در این مدت، بسیاری از مشتریان این شرکت نسبت به اعلام اعتراض خود به دستگاه های نظارتی و اجرایی مراجعه کرده اند. بدیهی است که در شرایط فعلی باید اولویت مدیران شرکت کارمانیا، تحویل خودرو به مشتریانشان باشد و بتوانند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، خودروهای جایگزین متناسب با تعهدات را به دست خریداران برسانند. در این میان هم تعیین قیمت برای تعهدات سال ۱۳۹۷ اهمیت بسیاری دارد و نباید در عرضه خودروی جایگزین، بیشتر از این به حواله داران خسارت مالی و معنوی وارد شود.

اطلاعیه و پیام جدید شرکت کارمانیا به حواله داران و مشتریان بی وای دی
اطلاعیه و پیام جدید شرکت کارمانیا به حواله داران و مشتریان بی وای دی
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.