خرید لوازم یدکی جک j5 از اعتماد یدک : نمایندگی قطعات جک جی ۵

لوازم یدکی جک j5
لوازم یدکی جک j5

اگر به دنبال لوازم یدکی جک جی ۵ هستید فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک مقصد نهایی شما برای تامین قطعات جک جی ۵ میباشد. مجموعه اعتماد یدک ، مجموعه ای از قطعات و لوازم جانبی با قیمت های رقابتی را به شما ارائه میدهد که با ارائه خدمات تخصصی به مشتریان منبع خرید قابل اعتمادی برای تمامی جک سواران میباشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

ما می‌دانیم که داشتن خودروی جک جی ۵ می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز و ارزشمند باشد، اما زمانی که نیاز به یافتن قطعات جایگزین یا ارتقا دادن خودروی خود باشید، می‌تواند کار سخت و زمانبری باشد. به همین دلیل است که اعتماد یدک وظیفه ی خود را بر این گذاشته است که فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی را  برای دارندگان و علاقه مندان جک جی ۵ با مجموعه ای جامع از قطعات و لوازم جانبی که هر نیازی را برآورده می کند، ارائه دهیم.

لوازم یدکی جک j5
لوازم یدکی جک j5

معرفی فروشگاه اعتماد یدک

اعتماد یدک یک فروشگاه آنلاین قطعات خودرو است که در ارائه قطعات اصلی جک جی ۵ به مشتریان در سراسر کشور تخصص دارد. از جمله اجزای موتور، سیستم تعلیق، سیستم ترمز، سیستم انتقال قدرت، سیستم الکتریکی و موارد دیگر. فروشگاه اعتماد یدک طیف گسترده ای از لوازم یدکی جک نظیر جک جی ۵، جک جی۳، جک جی۴ جک اس ۵ و جک اس ۳ را با قیمت های رقابتی ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید مطمئن باشید که بهترین کالا را در قبال پول خود دریافت می کنید.

چرا باید  لوازم یدکی جک J5 را از اعتماد یدک بخریم؟

یکی از مواردی که اعتماد یدک را از سایر تامین کنندگان قطعات جک جی ۵  متمایز می کند، تعهد اعتماد یدک به کیفیت است. ما قطعات خود را فقط از تولید کنندگان و توزیع کنندگان معتبر تهیه می کنیم و هر محصول را قبل از افزودن آن به موجودی خود به دقت بررسی می کنیم. این به این معنی است که می توانید اطمینان داشته باشید که قطعات جک جی ۵ را با بالاترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک دریافت می کنید.

عامل دیگری که اعتماد یدک را متمایز می کند قیمت گذاری رقابتی ما است. داشتن جک جی ۵ می تواند پرخرج  و گران باشد، و اعتماد یدک بهترین کالا ها را با قیمت‌های رقابتی برای تمام قطعات جک جی ۵  خود در اختیار شما قرار میدهد ، بنابراین می‌توانید قطعات مورد نیاز خود را بدون ضرر و زیان دریافت کنید.

اما تعهد اعتماد یدک به خدمات مشتری چیزی است که واقعاً ما را متمایز می کند. تیم اعتماد یدک متشکل از تکنسین های خبره و نمایندگان خدمات مشتری همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه پشتیبانی لازم برای تصمیم گیری آگاهانه خرید شما هستند. اعتماد یدک معتقد است که خرید قطعات باید تجربه ای بدون استرس باشد و ما آن را تا حد امکان آسان و راحت کنیم.

اعتماد یدک به عنوان نمایندگی جک جی ۵ طیف وسیعی از گزینه های پرداخت و حمل و نقل را متناسب با نیازهای مشتریان ارائه می دهد. ما درک می کنیم که زمان شما ارزشمند است، به همین دلیل است که گزینه های حمل و نقل سریع و قابل اعتمادی را ارائه می دهیم تا قطعات یدکی را در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. امکان ارسال قطعات یدکی بصورت اسنپ در تهران و بصورت چاپار، تیپاکس، بابری برای شهرستان‌ها فراهم است. ما همچنین قیمت رقابتی ارائه می دهیم، بنابراین می توانید قطعات مورد نیاز خود را با قیمتی متناسب با بودجه خود تهیه کنید. مشتریان تهرانی در صورت تمایل این امکان را دارند تا با مراجعه حضوری به فروشگاه اعتماد یدک، خرید خود را بصورت حضوری انجام دهند.

لوازم یدکی جک j5
لوازم یدکی جک j5

چرا خرید لوازم اصلی و با کیفیت جک مهم است؟

باتوجه به اینکه برخی از قطعات جک  نیاز به تعویض دوره‌ای دارند، استفاده از لوازم یدکی اصلی یا با کیفیت برای ماشین های جک امری بسیار مهم است و با توجه به محدود بودن واردکنندگان و نمایندگی های جک در کشور، پیدا کردن و خرید لوازم یدکی اصلی جک امری دشوار است. اگر برای خودروی جک خود از قطعاتی استفاده کنید که تقلبی و یا جعلی هستند، قطعه‌ مورد نظرتان کارایی مورد نیاز را نخواهد داشت و به‌ زودی خراب خواهد شد و لذا خودروی شما نیز نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد. خرید قطعات یدکی ارزان و بی کیفیت سلامت خودروی شما با به خطر می اندازد. این موضوع هزینه‌های شما را افزایش خواهد داد. در این‌ صورت عملکرد خودروی خود را نیز با اشکال مواجه می‌کنید و امکان دارد به برخی از خود سیستم‌های خودرو نیز آسیب برسانید.

پس در هنگام خرید لوازم یدکی جک، حتماً به اصل و اورجینال بودن این قطعات توجه داشته باشید. بهتر است برای خرید این لوازم به مجموعه و یا فروشگاهی مراجعه کنید که به اندازه‌ کافی معتبر و با سابقه است. در این‌ صورت خیالتان بابت کیفیت محصول خریداری‌ شده راحت خواهد بود.

خرید لوازم یدکی جک از اعتماد یدک

در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروهای چینی اعتماد یدک، قطعات یدکی جک با کیفیت و اورجینال را که عمدتا به صورت شرکتی و وارداتی از کشور چین هستند را در دسته‌بندی‌های مختلف برای خودروهای جک  s5، جک  s3، جک  j4، جک j5 و جک j3 ارائه می‌دهیم.

از نظر کیفیت نیز قطعاتی که در اعتماد یدک عرضه می‌شوند دقیقا دارای کیفیت قطعات فابریک می‌باشند. قطعات غیر شرکتی جک از نظر سطح کیفیت تنوع بسیار زیادی دارند. این قطعات غیر شرکتی که توسط وارد کننده‌های شخصی از کشور چین وارد می‌شوند، با توجه به اینکه با چه مشخصه‌های کیفی و با چه سطحی از دقت در تولید سفارش داده شده باشند می‌توانند کیفیت بسیار بالا و یا کیفیت بسیار پایینی داشته باشند. بنابراین برای خرید و استفاده از چنین قطعاتی باید به اندازه کافی شناخت در مورد آن برند وجود داشته باشد. اعتماد یدک تلاش دارد تا با ارتباط مستمر با مصرف کنندگان قطعات تست شده و با کیفیت را به دست مشتریان خود برساند. قطعات وارداتی از چین از واردکننده‌های معتبر تامین شده و کیفیت و اصالت آن توسط تیم فنی اعتماد یدک تایید شده اند.

دسته بندی لوازم یدکی جک در اعتماد یدک شامل انواع لوازم یدکی موتور، سیستم تعلیق، جلوبندی، سیستم ترمز، سیستم تهویه، سیستم برقی و الکترونیکی، سیستم سوخت‌رسانی و … است. هر یک از این دسته‌بندی‌ها شامل محصولات متنوعی از قبیل لنت ترمز، روغن موتور، باتری، تسمه تایمینگ، گیربکس، جلوبندی، ترمز ضدقفل (ABS)، سنسورها، کمپرسورها، بوش‌ها، فیلترها و … می‌باشد.

شما با اطمینان کامل از کیفیت لوازم یدکی ارائه شده در اعتماد یدک، میتوانید به بررسی و مشاهده قطعات یدکی مختلف عرضه شده در فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک بپردازید و قطعه خریداری شده را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی امکان خرید حضوری در فروشگاه اعتماد یدک نیز وجود دارد.

منظور از قطعات اصلی، شرکتی و یا اورجینال در لوازم یدکی خودروی جک J5  چیست؟

لوازم یدکی جک j5
لوازم یدکی جک j5

اصطلاحاتی در بازار لوازم یدکی خودرو در مورد نوع قطعه خودرو استفاده می شود که برای برخی از مشتریان تفاوت‌های آنها مبهم است. انواع لوازم یدکی موجود در بازار بصورت زیر تقسیم بندی می‌شوند:

  • لوازم یدکی: OEM کالای Original Equipment Manufacturer (OEM) کالا یا قطعه ای است که توسط تولیدکننده قطعات یدکی که لزوما خود شرکت خودروساز نیست، برای خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروسازی تولید می‌شود.
  • لوازم یدکی اصلی یا شرکتی: کالای OEM اگر توسط شرکت خودرو ساز با برند خودرو بسته بندی شود، این کالا، قطعه‌ی اصلی یا شرکتی نامیده می‌شود.
  • لوازم یدکی اورجینال: کالای OEM اگر با بسته‌بندی بدون برند خودرو یا بسته‌بندی دیگری وارد بازار شود، این کالا اورجینال یا اصلی است. لازم بذکر است که بخش اعظمی از لوازم یدکی اصلی بصورت عمده و روی جعبه‌های کارتنی بدون هیچگونه برند و نوشته‌ای وارد کشور می‌شوند.
  • لوازم یدکی افترمارکت یا وارداتی: قطعاتی است که توسط شرکت های تولید کننده دیگری ساخته می شود و در نتیجه دارای کیفیت های متفاوت و بسته بندی های متفاوتی از کالاهای OEM است. لوازم یدکی افترمارکت می‌توانند دارای برند یا بدون برند باشند. پس انواع مختلفی از لوازم یدکی افترمارکت برای خودروهای داخلی و خارجی و چینی در بازار وجود دارد و هر فروشنده تامین کننده متفاوتی دارد.

باید توجه داشت که تشخیص اصلی بودن یا تقلبی بودن اغلب لوازم یدکی خودرو در بازار ایران، کاری بسیار مشکل است و متاسفانه قطعات تقلبی بسیاری در بازار موجود است. تنها روش برای اطمینان از اینکه قطعه‌ای که خریداری می‌کنید کیفیت مطلوب را دارد، اطمینان به فروشگاه لوازم یدکی و خرید لوازم یدکی از فروشندگان و نمایندگی‌های معتبر است. پس باید نسبت به اینکه لوازم یدکی را از فروشندگان معتبر خریداری می‌کنید، اطمینان داشته باشید. اعتماد یدک یکی از وارد کنندگان خوشنام لوازم یدکی انواع خودروهای چینی نظیر قطعات یدکی لیفان، ام وی ام، گریت وال، جیلی، راین و جک است. اعتماد یدک تلاش دارد با ارتباط دائمی با مشتریان و تعمیرکاران، لوازم یدکی اصلی چین با بهترین کیفیت را به مشتریانش عرضه کند. سرمایه‌ی ما اعتماد شماست.

سخن آخر

در اعتماد یدک با ارائه خدمات و پشتیبانی در ساعات کاری به مشتریان، این امکان را فراهم میکنیم که شما با اطمینان و خاطری آسوده خرید خود را انجام دهید. اگر در مورد قطعات ما سوال یا ابهامی دارید، تیم کارشناسان متخصص اعتماد یدک همیشه برای کمک به شما آماده هستند. ما همچنین یک خط مشی بازگشت بدون دردسر ارائه می دهیم، بنابراین می توانید با اطمینان خاطر خرید کنید و بدانید که رضایت شما اولویت اصلی ما است.

در پایان، اگر به دنبال قطعات باکیفیت و قابل اعتماد و با قیمت مناسب برای ماشین لیفان X60 خود هستید، به سایت اعتماد یدک به ادرس www.etemadyadak.com مراجعه کنید. همین امروز از وب سایت ما دیدن کنید سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین شما سفارش خود را تحویل بگیرید. برای خرید حضوری از اعتماد یدک می‌توانید به آدرس ما واقع در تهران، میدان بهارستان، خیابان صفی علی شاه، پلاک ۴۰، طبقه همکف – کد پستی  ۱۱۴۶۹۳۷۱۶۱ فروشگاه اعتماد یدک مراجعه بفرمایید. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش تلفنی با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۰۷۰۲۳ تماس بگیرید.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.