تولید ام وی ام 315 و جک J4 وارد فاز جدید می شود

افزایش تولید داخل ام وی ام 315 پلاس و جک J4 در پرس شاپ
افزایش تولید داخل ام وی ام ۳۱۵ پلاس و جک J4 در پرس شاپ

گفته می شود که بزودی شرکت پرس شاپ، تولید بدنه جک J4 و ام وی ام ۳۱۵ را شروع می کند.

آن طور که گفته می شود، تجهیز شرکت پرس شاپ آغاز شده و قرار است تا بزودی تولید داخلی بدنه ام وی ام ۳۱۵ پلاس و جک J4 را در ایران آغاز کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در حال حاضر شرکتی به نام پرس شاپ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم احداث شده و قرار است تا بزودی فعالیت رسمی خود را آغاز کند. از مشارکت کنندگان اصلی در احداث این کارخانه می توان به شرکت مدیران خودرو، کرمان موتور و قوای محرکه گروه کرمان اشاره کرد. این شرکت برنامه دارد تا با استفاده از دستگاه های پرس جدید و قالب بدنه خودروهای پر تیراژ کرمان موتور و مدیران خودرو، تولید اجزای شاسی و بدنه محصولات این دو خودروساز خصوصی را در ایران آغاز کند و تا حد قابل توجهی داخلی سازی این دو شرکت را افزایش دهد.

گفته می شود که در گام نخست، بدنه ام وی ام ۳۱۵ پلاس و جک J4 فرایند داخلی سازی را در پرس شاپ تجربه خواهند کرد و در حال حاضر هم قالب های بدنه ام وی ام ۳۱۵ پلاس به این کارخانه رسیده است. همچنین قرار است تا طی هفته های آتی، قالب بدنه جک J4 کرمان موتور هم وارد پرس شاپ شود. به این ترتیب می توان متوجه شد که شرکت های مدیران خودرو و کرمان موتور، تا حد زیادی امتیاز داخلی سازی محصولاتی چون ۳۱۵ پلاس و J4 را به دست آورده اند و در آینده نزدیک می توانند تا محصولات اختصاصی خود را بر روی پلتفرم این خودروهای چینی به بازار معرفی کنند.

پیش از این کرمان موتور اعلام کرده بود که پروژه داخلی سازی گسترده جک J4 را در پیش گرفته می خواهد تا با پلتفرم این خودرو، محصولات جدیدی را به بازار کشور معرفی کند. حال در کنار کرمان موتور، می بینیم که مدیران خودرو هم وارد فاز افزایش داخلی سازی شده و در گام نخست، بومی سازی ام وی ام ۳۱۵ پلاس را انتخاب کرده است.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.