سه شنبه شاسی بلند دو دیفرانسیل ایستا موتور در تبریز رونمایی می شود

سه شنبه یک شاسی بلند دو دیفرانسیل در تبریز رونمایی می شود
سه شنبه یک شاسی بلند دو دیفرانسیل در تبریز رونمایی می شود

شرکت ایستا موتور به عنوان تولیدکننده خودروهای سواری گروه کارآفرینان مایوان برنامه دارد تا سه شنبه مورخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ در نمایشگاه تخصصی نمایشگاه توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری ارس در شهر تبریز، از یک شاسی بلند دو دیفرانسیل رونمایی کند. این خودرو قرار است در کارخانه ایستا موتور واقع در منطقه اقتصادی جلفا مونتاژ و تولید شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، گروه کارآفرینان مایوان که متشکل از شرکت های ایستا موتور، سبلان خودرو مایوان، مایوان موتور و مایوان دیزل است برنامه دارد تا اولین خودروی سواری خود را طی مراسمی در نمایشگاه بین المللی تبریز رونمایی کند. بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و با هدف معرفی توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری ارس برپا شده و ایستا موتور می خواهد تا در سالن پروین اعتصامی یک شاسی بلند دو دیفرانسیل را به عنوان اولین خودروی سواری خود معرفی کند. مراسم رونمایی از SUV دو دیفرانسیل این خودروساز خصوصی ساعت ۱۶ تا ۱۷ روز سه شنبه مورخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ برگزار می شود.

هنوز به صورت کامل جزئیاتی در مورد محصول ایستا موتور اعلام نشده است. اما با توجه به اطلاعات اولیه، این خودرو یک شاسی بلند دو دیفرانسیل است که به صورت مونتاژی وارد بازار ایران می شود و احتمالاً عرضه آن از سال جدید آغاز می گردد.

در حال حاضر بازار خودروهای صفر کیلومتر سواری با رقابت محصولات تک دیفرانسیل همراه است و تنها دو SUV دو دیفرانسیل در میان گزینه های انتخابی مشتریان وجود ندارند. حال ایستا موتور می خواهد تا یک محصول جدید را در این کلاس فنی به بازار عرضه کند و رقابت خود را با سایر خودروسازان خصوصی آغاز نماید.

۴.۳ امتیاز از ۱۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.