فروش فوری سورن پلاس با قیمت قطعی آغاز شد

فروش فوری سورن پلاس با قیمت قطعی
فروش فوری سورن پلاس با قیمت قطعی

گروه صنعتی ایران خودرو از روز گذشته فروش فوری سورن پلاس را با قیمت قطعی آغاز کرده و فعلا مشتریان می توانند ثبت نام اولیه این طرح فروش فوق العاده را انجام دهند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، سورن پلاس با قیمت ۱۸۸ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان به فروش گذاشته شده و در کنار این خودرو، ۸ محصول دیگر هم در طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو به مناسب دهه فجر ۱۳۹۹ عرضه می شوند. در طرح فروش فوری سورن پلاس با قیمت قطعی، امکان خرید رنگ های آبی کبود، مشکی، سفید و خاکستری این سدان فیس لیفت شده فراهم است.

مدیران 777 مدیران 777

همچنین در این بخشنامه فروش قوانین مصوب کمیته خودرو اجرا می شود و سند خودروها پس از تحویل، تا یک سال در رهن شرکت ایران خودرو باقی می ماند. از سویی با توجه به میزان تقاضا، بدیهی است که فرایند قرعه کشی پس از اتمام ثبت نام اولیه با حضور دستگاه های نظارتی برگزار می شود. مدت زمان تحویل خودرو هم در طرح فروش فوری سورن پلاس هم حداکثر ۹۰ روزکاری اعلام گردیده است. با توجه به بخشنامه فروش محصولات ایران خودرو، این سدان ملی با کد کلاس ۵۷۵۱۹ عرضه خواهد شد.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی سورن ELX با پیشرانه EF7 در اسب بخار

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی سورن توربو در اسب بخار

معرفی مختصر ایران خودرو سورن پلاس به بهانه آغاز فروش فوری با قیمت قطعی این محصول:

سورن پلاس نمونه فیس لیفت این سدان ملی به حساب می آید که از چند ماه قبل در قالب طرح های فروش فوری و پیش فروش به بازار عرضه شده است. این خودرو فعلا در نسخه تنفس طبیعی و دنده ای به بازار آمده و در آینده نزدیک قرار است تا نمونه های ۶ دنده دستی، ۶ دنده اتوماتیک AMT، توربوشاررژ و توربوشارژ دوگانه سوز آن هم تولید شود.

در حال حاضر سورن پلاس با دو تیپ در بازار آزاد یافت می شود. تفاوت این دو تیپ ترمز عقب است که در نمونه های اولیه از ساختار دیسکی استفاده شده و در چند هفته اخیر نیز، تعدادی از این خودرو با ترمز کاسه ای عقب به دست مشتریان رسیده است.

با توجه به بخشنامه فروش فوری سورن پلاس مشخص نیست که این خودروساز کدام تیپ از این خودروی فیس لیفت برای عرضه آماده کرده است. بر روی وبسایت ایران خودرو کد کلاس ۵۷۵ به تمام نسخه های سورن اختصاص دارد و سورن پلاس با ترمزهای دیسکی عقب کد فنی ۵۷۵۱۹ را دارد.

در بحث مشخصات فنی سورن پلاس می تواند به پیشرانه ۱۶۴۶ سی سی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ EF7 این خودرو اشاره کرد که ۱۱۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۹ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ سرعته دستی هم توان را به چرخ های جلوی این خودروی فیس لیفت می رساند. دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، رینگ آلومینیومی جدید، سنسور پارک سه گانه عقب، تهویه اتوماتیک با دریچه ردیف عقب، دستگیره های جدید روی درها (مشابه به دنا)، نمد سقف جدید (مشابه به دنا)، غربیلک فرمان جدید با کروز کنترل و کنترل سیستم صوتی (مشابه به فرمان دنا)، تزئینات جدید داشبورد و کابین، چراغ روشنایی روز، پشتی برقی صندلی های جلو، آینه های تاشو برقی و… از جمله امکانات سورن پلاس است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.