شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو به مناسب دهه فجر

شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو به مناسبت دهه فجر
شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو به مناسبت دهه فجر

طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو به مناسب دهه فجر اعلام شده و ۹ خودروی این شرکت با قیمت قطعی از ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ عرضه خواهند شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در این طرح فروش رانا پلاس، دنا پلاس، دنا پلاس توربو دنده ای، سورن پلاس، پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU5، پژو ۲۰۶ صندوق دار، پژو ۲۰۷i پانوراما دنده ای و سمند LX با قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز به دست مشتریان خواهد رسید. ایران خودرو اعلام کرده است که سند خودروهای قابل عرضه در این طرح فروش، یک سال در رهن خودروسازان باقی خواهند ماند. همچنین قوانین قبلی شرایط فروش ها همچنان باقی است و در صورت تقاضای بیش از ظرفیت، فرایند قرعه کشی میان افراد واجد شرایط برگزار می شود.

مدیران 777 مدیران 777

ارزان ترین خودروی قابل خرید در شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو، سمند LX با قیمت ۱۱۶ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان است و گران ترین خودرو دنا پلاس توربو دنده ای با بهای ۲۷۱ میلیون و ۹۶ هزار تمان در این بخشنامه حضور دارد.

متقاضیان این طرح فروش می توانند در صورت داشتن شرایط اعلام شده از جانب کمیته خودرو، از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه مورخ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ به وبسایت فروش ایران خودرو مراجعه کنند و فرایند اولیه ثبت نام خودرو را طی نمایند. پس از ۷۲ ساعت امکان ثبت نام اولیه از بین می رود و چند روز بعد، مراسم قرعه کشی این فروش فوری با حضور دستگاه نظارتی برگزار می شود.

شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو به مناسبت دهه فجر
شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو به مناسبت دهه فجر
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.