شرایط فروش ایران خودرو – مرداد 1402

شرایط فروش ایران خودرو
شرایط فروش ایران خودرو

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو برای مرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز میرساند شرایط پیش فروش (فراخوان) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو صرفاً جهت بخش سوم اولویت های پاییز۱۴۰۲ و بخش اول اولویت های زمستان ۱۴۰۲ به شرح ذیل اعلام می گردد. متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز۱۴۰۲ و بخش اول اولویت زمستان۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرسesale.ikco.ir  اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

آرشیو شرایط فروش ایران خودرو

اردیبهشت ۱۴۰۲

شرایط پیش فروش برخی از محصولات شرکت ایران خودرو صرفاً جهت بخش اول اولویت های پاییز ۱۴۰۲ با موعد تحویل مهر ۱۴۰۲ به شرح ذیل اعلام شد.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش اول اولویت پاییز به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند. متقاضیان از امروز به مدت هشت روز فرصت دارند تا مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنند.

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. 

شرایط فروش ایران خودرو
شرایط فروش ایران خودرو
۴ امتیاز از ۳۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.