اولین نمایندگی پس از فروش اختصاصی فونیکس با استانداردهای جدید

اولین نمایندگی اختصاصی فروش و خدمات پس از فروش فونیکس با استانداردهای جدید افتتاح شد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، عصر روز پنج‌شنبه (۲۰مهرماه ۱۴۰۲) را می توان شروع روزی جدید برای فونیکس دانست. در این روز، پروژه استانداردسازی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش برند فونیکس در نمایندگی گودرزی ( کد ۳۲۲) رسماً آغاز شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

گزارش ویدیویی نمایندگی فونیکس گودرزی

گستردگی بازار و وسیع تر شدن طیف مصرف کنندگان برند فونیکس، از زیرمجموعه های مدیران خودرو، نیاز به ارائه خدمات پس از فروش تخصصی به این محصولات را بیش از پیش ضروری کرد. از یک سو، سبد متنوع این برند و از سوی دیگر، الزام های شرکتی با توجه به سنگین تر شدن رقابت باعث شد مدیران خودرو، استانداردسازی نمایندگی های خود را در دستور کار قرار بدهد. همچنین سلیقه و ذائقه مشتریان نیز دریافت خدمات پس از فروش اختصاصی را به یک امر لازم بدل کرده است.

در این وضعیت، فونیکس با فراهم کردن زیرساخت ها پروژه استانداردسازی نمایندگی های خود را آغاز کرد. اولین گام عملی نیز با افتتاح اولین نمایندگی فونیکس کد ۳۲۲ گودرزی واقع در کرج برداشته شد. نکته قابل توجه این است که این نمایندگی با توجه به فعالیت و همکاری با برندهای مختلف از توان و تجربه خوبی برخوردار است و ضرورت ها و نیازها و آن چه را مشتریان طلب می کنند به خوبی می شناسد.

به نظر می رسد این پروژه برای این برند بسیار حائز اهمیت است، چون در این مراسم علاوه بر مدیرعامل چینی فونیکس، سایر مدیران ارشد مدیران خودرو نیز حضور داشتند، بنابراین از این پس، کلیه خدمات پس از فروش فونیکس در یک مرکز اختصاصی ارائه خواهد شد. به بیان دیگر، تمام دارندگان محصولات برند لوکس فونیکس، از جمله تیگو ۷ پرو، تیگو ۸ پرو و آریزو ۶ می توانند به صورت تخصصی تمام خدمات پس از فروش فونیکس را در نمایندگی گودرزی دریافت کنند.

با توجه به افتتاح این نوع نمایندگی ها به نظر می رسد فعالان بازار خودرو از همین حالا به طور بسیار جدی و اساسی خود را برای رقابت با خودروهای وارداتی و محصولات جدید آماده کرده اند. این آمادگی و توجه به نیاز مشتری و درک ضرورت های آنان می تواند رشد و ارتقای بیش تر خدمات پس از فروش را فراهم کند. البته دوست‌داران و علاقه‌مندان به خرید محصولات فونیکس می توانند برای مشاوره و خرید به اولین نمایندگی گودرزی با کد ۳۲۰ مراجعه کنند، چون در این مرکز فروش نیز انجام خواهد شد.

۳.۷ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.