فیدلیتی پرستیژ به زودی در بازار؛ بیلبورد های کراس اوور جدید بهمن اکران شد

بیلبورد های کراس اوور جدید بهمن اکران شد
بیلبورد های کراس اوور جدید بهمن اکران شد

گروه بهمن به تازگی در سطح شهر تهران اقدام به اکران بیلبورد های متنوعی از محصول جدید خود به نام فیدلیتی پرستیژ نموده است.

مدیران 777 مدیران 777

فیدلیتی پرستیژ محصول مونتاژی جدید گروه بهمن از برند جتور است که قرار است به زودی با پشتوانه و تجربه ی خوب فیدلیتی پرایم به بازار ایران عرضه شود. با توجه به سابقه ی خوب فیدلیتی پرایم در بازار و خصوصا رضایت مشتریان از نسخه ارتقا یافته این خودرو (مجهز به جعبه دنده دو کلاچه  (wet به نظر می رسد آینده ی خوبی پیش روی نسخه ی پرستیژ نیز باشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

معرفی برند جتور

برند جتور در سال ۲۰۱۸ توسط چری و با هدف جلب نظر قشر جوان تأسیس شد. این کمپانی به واسطه حضور فیدلیتی پرایم (جتور (X70s  و به زودی جتورX70  پلاس با نام فیدلیتی پرستیژ، در ایران شناخته شده است. برند جتور به لحاظ پایه قیمتی پایین تر از چری قرار می گیرد اما سبک طراحی محصولات این کمپانی، جذاب و نسبتا بی ایراد است.

اندکی در خصوص فیدلیتی پرستیژ

فیدلیتی پرستیژ چه مشخصاتی دارد؟
فیدلیتی پرستیژ چه مشخصاتی دارد؟

فیدلیتی پرستیژ در اصل کراس اووری از برند جتور چین است که از پلت فرم و قوای فنی محصولات چری بهره می گیرد. این خودرو در کارخانه مادر با نام جتور X70 پلاس Jetour X70 Plus شناخته می شود و نسبت به جتور X70S یا همان فیدلیتی پرایم، نسخه ای لوکس تر با امکانات بیشتر و پیشرانه قدرتمند تر به حساب می آید.

مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ

بهمن فیدلیتی پرستیژ دیده شد
بهمن فیدلیتی پرستیژ دیده شد

جتور X70 پلاس یا همان فیدلیتی پرستیژ با مشخصات فنی مختلفی در بازارهای هدف عرضه شده است. اما بیشترین توجه ها به نسخه ۱.۶ لیتری توربو شارژر این خودروی ۷ نفره است که اتفاقا با همین پیشرانه نیز به ایران آمده است. این پیشرانه که با مهندسی AVL اتریش همراه است، ۱۹۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تولید می کند و توان خود را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی X70 پلاس می رساند. قوای محرکه این محصول جتور مشابه به ساختار پیشرانه در چری تیگو ۸ پرو مدیران خودرو است.

جتور X70 پلاس می تواند تا با این پیشرانه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۹ ثانیه ثبت کند و مصرف سوخت میانگین ۸.۱ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را داشته باشد.

امکانات ایمنی و رفاهی فیدلیتی پرستیژ

فیدلیتی پرستیژ چه مشخصاتی دارد؟
فیدلیتی پرستیژ چه مشخصاتی دارد؟

جتور X70 پلاس که در بازار ایران، فیدلیتی پرستیژ نام دارد، به مراتب امکانات بیشتری نسبت به سایر نسخه های خانواده X70 و فیدلیتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. در کنار تمام امکاناتی مانند سقف پانوراما، رادار خطی و رادار نقطه کور، صندلی های برقی جلو، گرمکن صندلی های جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، سنسور نور و باران، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی و… که در فیدلیتی وجود دارد، شاهد هستیم که جتور X70 پلاس به کیسه های هوای پرده ای، تهویه اتوماتیک دوگانه با تنظیمات مستقل برای ردیف دوم و سوم، سیستم صوتی حرفه ای، تعویض دنده از پشت فرمان، کنترل حرکت در سراشیبی، رانندگی خودکار، رادار تابلوخوان، ترمز اضطراری پارک، سامانه پیشگیری از تصادف و ترمزگیری هوشمند، نور بالای اتوماتیک، چراغ های تطبیقی جلو، پنل تهویه لمسی با نمایشگر TFT، سردکن صندلی های جلو، حافظه تنظیمات صندلی راننده، سامانه استارت مبتنی بر هوش مصنوعی، حسگر اثر انگشت، نورپردازی کابین تطبیقی و… مجهز شده است.

سوالات متداول

فیدلیتی پرستیژ چه مشخصاتی دارد؟

نسخه پرستیژ به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژر با ۱۹۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر مجهز است.

فیدلیتی پرستیژ چه امکاناتی دارد؟

کیسه های هوای پرده ای، تهویه اتوماتیک دوگانه با تنظیمات مستقل برای ردیف دوم و سوم، سیستم صوتی حرفه ای، تعویض دنده از پشت فرمان، کنترل حرکت در سراشیبی، رانندگی خودکار، رادار تابلوخوان و … از امکانات پرستیژ است.

۳.۸ امتیاز از ۱۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.