چند پرسش از شومن افشاگری خودرویی

چند پرسش از شومن افشاگری خودرویی
چند پرسش از شومن افشاگری خودرویی

به نظر می رسد صنعت خودروسازی کشور برای برخی افراد تبدیل به تریبونی شده است که از طریق آن بتوانند دوباره مطرح شده و هم نقش خود در برخی مسائل را پنهان کنند. مانند نقل قولی که اخیرا از قول یکی از مدیران عامل خودروسازی کشور در سایت دولت بهار منتشر شده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

جهت اطلاع رئیسی ؛ افشاگری مدیرعامل پیشین خودروساز بزرگ

به گزارش وبسایت دولت بهار: ” یکی از مدیران عامل اسبق دو خودروساز بزرگ درباره دلیل گرانی خودروهای تولید داخل به دولت بهار گفت تا ۴۰ درصد قیمت خودرو، فساد است و خودروسازان این هزینه را از مصرف کننده دریافت می‌کنند!

* رییس جمهوری اگر علاقمند به دریافت اطلاعات تکمیلی است با ادمین دولت بهار تماس بگیرند.”

این خبر در حالی منتشر شده است که واقعاً از نظر محتوای خبری نه تنها هیچ ارزشی ندارد، بلکه در قالبی همان مثال آی دزد آی دزد قرار می گیرد که سارق با توجه به شلوغی اوضاع و ناشناس بودن سعی در پاک کردن اثر خود در ماجرا دارد. اما با این حال در خصوص این خبر بد نیست ستاره سابق خودروسازی به چند پرسش ساده پاسخ دهد.

یک؛ افشاگر تا الان چرا سکوت کرده بوده و چرا ادامه دار شده است؟ آیا در دوره ایشان همه چیز بر وفق مراد بوده است؟

دو؛ ایشان در این فساد چه نقشی داشته است؟ اگر نقشی نداشته و سکوت کرده است، جرم و گناهش و با خود مفسدین برابر و رفتارش عین فساد است.

سه؛ چرا به طور شفاف محل و نوع و زمان فساد را بیان نکرده است؟

چهار؛ اگر قرار بر افشاگری است، اولاً چرا نامی از خود نبرده است تا هم از یک سو از حمایت مردم برخوردار شود و هم شرایطی فراهم شود تا جوانب موضوع با اطلاعات ایشان بررسی شود؟

پنجم؛ چرا فسادی که نتیجه آن از بین رفتن حق و مال و جان مردم است باید به سمع ادمین یک سایت برسد؟

شش؛ وی در شکل گیری این فساد ها چه نقشی داشته است؟ همچنین با توجه به اینکه سال هاست بسیاری از فساد در خودروسازی دم می زنند، چرا در زمان تصدی گری اش جلو آن گرفته نشده است؟

این ها بخشی از پرسش هایی است که اگر این ستاره افشاگر بتواند به آن ها پاسخ دهد، هم پرسش های بیشتر و عمیق تری مطرح خواهد شد و هم می توان به سرچشمه های فساد رسید و اگر توانی باشد آن را خشکاند. البته اگر شک برانگیز بودن انتشار خبر در سایت منتسب به دولت مهر ورز را در نظر نیاوریم !

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.