شرایط فروش محصولات فردا موتورز با قیمت جدید – دی 1401

شرایط فروش محصولات فردا موتورز با قیمت جدید - دی 1401
شرایط فروش محصولات فردا موتورز با قیمت جدید – دی ۱۴۰۱

شرکت فردا موتورز شرایط فروش ویژه محصولات سواری خود را با قیمت جدید برای دی ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد. در این طرح فروش مشتریان می توانند FMC SX5 و FMC T5 را به صورت نقدی و اقساطی خریداری کنند.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، بر اساس شرایط فروش اعلام شده، فردا موتورز FMC T5 را با موعد تحویل ۶۰ روز کاری ویژه دی ۱۴۰۱ به فروش می رساند. در این بخشنامه قیمت T5 با تمام هزینه های جاری یک میلیارد و ۲۴۹ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین مشتریان می توانند این کراس اوور با اقساط ۱۲ تا ۲۴ ماهه هم خریداری کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در بخشنامه فروش FMC SX5 موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری اعلام شده و به ودیعه پرداختی مشتریان سود مشارکت ۱۸ درصد تعلق می گیرد. قیمت مصوب این کراس اوور فردا موتورز ۹۸۹ میلیون تومان است که در فروش نقدی، ۴۰ میلیون تومان تخفیف به مشتریان اعطا می شود. متقاضیان SX5 می توانند تا این محصول را با اقساط ۱۲ تا ۲۴ ماهه نیز خریداری کنند.

در حال حاضر شرکت فردا موتورز کمترین نرخ کارمزد اقساط را در میان خودروسازان دارد و مشتریان این شرکت می توانند بازپرداخت تسهیلات خرید خود را با کارمزد صفر تا ۱۸ درصد انجام دهند. متقاضیان این طرح فروش می توانند تا با مراجعه به وبسایت رسمی فردا موتورز، از جزئیات فروش ویژه SX5 و T5 مطلع شوند. همچنین فرایند ثبت نام و خرید محصولات این خودروساز خصوصی، از طریق نمایندگی های این شرکت انجام می شود و متقاضیان می توانند جهت بازدید از خودروها و انجام فرایند ثبت نام، به بیش از ۴۰ نمایندگی فردا موتورز در سطح کشور مراجعه کنند.

نام محصولقیمت مصوب دی ۱۴۰۱ (تومان)قیمت مصوب آذر ۱۴۰۱ (تومان)
FMC SX5۹۸۹.۰۰۰.۰۰۰۹۱۹.۰۰۰.۰۰۰
FMC T5۱.۲۴۹.۰۰۰.۰۰۰۱.۱۴۹.۰۰۰.۰۰۰
۳.۵ امتیاز از ۳۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.