اسکورت رونالدو با لامبورگینی چینی

اسکورت رونالدو با لاماری
اسکورت رونالدو با لاماری

پس از ورود رونالدو به ایران او را با لاماری یا همان لامبورگینی اوروس چینی تا هتل اسکورت کردند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

صبح امروز کریستیانو رونالدو و تیم النصر عربستان وارد ایران شدند و پس از مدتی معطلی در فرودگاه امام خمینی، با یک اتوبوس قدیمی اسکانیا و اسکورت توسط لاماری، به سمت هتل اسپیناس پالاس رفتند.

مدیران 777 مدیران 777

طی این همراهی از یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مارال VIP و یک دستگاه اسکانیا درسا VIP که هر دو آن ها اوایل دهه ۹۰ شمسی و در ایران تولید شده اند، استفاده شده است و تیم و کادر فنی با این دو دستگاه اتوبوس به هتل اسپیناس پالاس رفت.

مسئولان تشریفات علاوه بر یک اسکانیای قدیمی جهت جابجایی تیم، ۶ دستگاه لاماری ایما را از شرکت آرین پارس موتور دریافت کردند تا از آن ها برای اسکورت کردن اسطوره فوتبال جهان بهره ببرند.

همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید همه لاماری هایی که از آرین پارس موتور تحویل گرفته شده مشکی اند و بر روی درهای جلوی آن ها لوگوی جام باشگاه های آسیا چسبانده شده است.

نکته جالب توجه این است که با وجود مهیا بودن خودروهای تولید داخلی مانند تارا، دنا و شاهین، چرا هنوز مسئولان اصرار دارند تا از خودروهای چینی ای که جذابیت ظاهری دارند استفاده کنند؟

آیا آن ها خودشان هم می دانند که محصولات تولید داخل نه از لحاظ ظاهری و نه از لحاظ کیفیت حرفی برای گفتن ندارند و به سراغ مونتاژی های جذاب می روند؟ اگر در جریان اند که محصولات داخلی نه جذاب اند و نه کیفیت دارند پس چرا واردات خودرو را به طور کامل آزاد نمی کنند و اگر در جریان نیستند چرا در چنین موقعیت و زمان مهمی که همه رسانه های ورزشی و غیر ورزشی دنیا بر روی ایران متمرکز اند از محصولاتی مانند تارا، دنا و شاهین استفاده نمی کنند و آن ها را به عنوان تولیدات ملی ایران به جهانیان نشان نمی دهند و به سراغ یکی از جذاب ترین چینی ها می روند. اگر صنعت خودروسازی ما همانند گفته های مسئولین مایه آبرو ریزی نیست که نمی بایست چنین اتفاقی می افتاد و از لامبورگینی اوروس چینی استفاده می شد. از طرفی دیگر اگر تولیدات ملی ما مایه آبرو ریزی مسئولان است که می بایست در آن را تخته کنند و با اعطای مجوز واردات مردم را هم از چنگال خودروهای بی کیفیت و ناایمن داخلی رهایی دهند.

شاید پرداختن به این موضوع کمی سخت گیرانه باشد اما این را نیز بدانید که انتخاب خودروی چینی برای اسکورت یکی از مهم ترین افراد دنیا در حالی که دائماً از بروز بودن محصولات داخلی سخن می گویند و این قضیه را به خورد مردم می دهند، اصلاً کار جالبی نیست و می تواند مردم را خشمگین کند. توجه داشته باشید که سال ها قبل هم سمند را که آن موقع بهترین خودروی داخلی بود کنار گذاشتند و از مگان برای تشریفات استفاده کردند.

خوشحال می شویم تا نظر شما را هم در مورد حاشیه ای که امروز پیرامون اسکورت رونالدو رخ داده بدانیم.

۴.۱ امتیاز از ۱۰۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.