سهولت دسترسی به نمایشگاه خودرو شهرآفتاب

برگزاری نمایشگاه خودرو تهران 1402
برگزاری نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲

با توجه به برگزاری هر چه بهتر و فراهم شدن شرایط و تسهیلات برای بازدیدکنندگان طی جلسه ای سهولت دسترسی به نمایشگاه خودرو شهرآفتاب در دستورکار قرارگرفت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، مجری برگزاری اتواکسپوی تهران ، به دفعات بر برگزاری متفاوت پنجمین نمایشگاه خودروی شهرآفتاب تاکید داشته و معتقد است: هدف از این نمایشگاه صرفا برقراری یک فروشگاه چند روزه نیست و باید تفاوتی ایجاد کنیم تا مردم بهترین مدل برگزاری نمایشگاهی که برای آنها است را تجربه کنند.

حتی آنان در طراحی لوگو اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ از پنج رنگ مختلف استفاده کرده اند که نشان دهنده ۵ بخش مجزا در این نمایشگاه است.

البته آنها علاوه بر اینکه در تلاش هستند تا اتواکسپو تهران با تکیه برتجربیات جهانی و الگوبرداری از بهترین رویدادها برگزار شود،سعی دارند تا شرایط دسترسی و تسهیلات لازم برای بازدیدکنندگان را نیز فراهم کنند.

در همین زمینه نیز، رئیس ستاد برگزاری اتواکسپوتهران در ادامه پیگیری های اجرایی هر چه بهتر نمایشگاه خودرو تهران ، طی جلسه ای رسمی با مدیرعامل شهر آفتاب باز هم برمواردی همچون تسهیل گری درحمل و نقل عمومی از طریق مترو،اتوبوس و تاکسی های اینترنتی و غیر اینترنتی را مطرح و پیگری کرد.

پیرو این جلسه مقرر شد که مجموعه شهر آفتاب مجدانه تسهیلات لازم را و مورد نیاز را از شهرداری تهران و سازمان های ذی ربط پیگیری کند.

این موضوع با توجه به پیشبنی از افزایش جمعیت بازدیدکنندگان نسبت به سال های قبل باعث شد که تهمیدات مد نظربیش از پیش مد نظر قرار بگیرد و تا فاصله زمانی برگزاری این رویداد، زمینه های لازم برای سهولت دسترسی به پنجمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب فراهم شود. در کنار این موارد فنی و عملیاتی،اختصاص سالن تشریفات نمایشگاه،محل برگزاری نشست ها و سرگرمی های پیش بینی شده برای برای بازدیدکنندگان نیز اعلام شد.

پیش تر نیز رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه، از مد نظر قرار دادن  نمایشگاه‌های مطرح  دنیا به عنوان هدف برای بهبود شرایط تاکید داشت به گفته امید نجبا،کانون ایران نوین برای استفاده هر چه بهتر از دانش و اندوخته علمی و عملی این نمایشگاه ها با برخی از این سازمان‌ها مانند اتومکانیکا در ارتباط هستند.

 وی همچنین امیدواراست که با بهبود شرایط شاید به زودی برگزاری TEHRAN EXPO به همان وسعت برگزار شده در دبی را شاهد باشیم.

ایران نوین در حالی قصد استفاده از تجربیات برای برگزاری هرچه بهتر و با کیفیت بالاتر تهران اتو اکسپو را دارد که خود نیز ۳۳ سال در زمینه برگزاری نمایشگاه ها مختلف تجربه دارد . به همین منظور قصد دارند که  در حد استانداردهای بین المللی عمل کرده و نمایشگاهی برگزار کند که متفاوت با آنچه پیش از این در ایران برگزار شده باشد.

آنچه از سخنان مدیران ایران نوین برمی آید این است که آنان قصد دارند، که این رویداد را به شکل  و شمایل دیگری برگزار کنند. در واقع هدف از برگزاری اتو اکسپو، ایجاد رویدادی خاص و متفاوت است. این نمایشگاه الگویی برای نمایشگاه‌های بعدی خواهد بود.

ضمن اینکه ایران نوین با توجه به درک حضور و مشارکت رسانه های تخصصی اولین روز این نمایشگاه را به خبرنگاران اختصاص داده است.

 در همین رابطه رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه خودرو تهران مدت برگزاری این نمایشگاه را ۷ روز ذکر کرد و گفت:  روز نخست اختصاص به خبرنگاران دارد و ۶ روز دیگر با برنامه های متنوع در خدمت تمامی بازدیدکنندگان هستیم.

با توجه به گفته های مجری برگزاری تهران اتو اکسپو می توان گفت ، برخلاف تمامی نمایشگاه‌های برگزار شده در سال‌های اخیر، نمایشگاه تهران ۱۴۰۲ محدود به خودروهای تکراری چینی نخواهد بود. چرا که علاوه بر محصولات تولید داخل ، وارداتی ها و چینی ها مونتاژی ، خودروهای وارداتی غیر چینی نیز در این رویداد به معرض دید عموم درخواهد آمد.

 همین مساله باعث شده است که پیش بینی ها بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان استوار شود. به همین علت تسهیل در دسترسی به این نمایشگاه ها،بیش از پیش در دستور کار ایران نوین و مجموعه شهر آفتاب قرار گرفته است.

۳.۹ امتیاز از ۷ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.