دیار سه مدل پلتفرم خودرویی اش را به دانشگاه برد

پلتفرم دیار خودرو
پلتفرم دیار خودرو

نمایشگاه صدرا (صنعت دانشگاه راه اشتغال) در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با حضور سه مدل پلتفرم خودرویی +C – ,C+,B شرکت دیار خودرو در حال برگزاری است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش روابط عمومی شرکت دیار خودرو مرکز نوآوری جدیدی با مشارکت دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد و دیار خودرو در زمینه خودرو در حال تاسیس است. مرکز نوآوری خودرو شامل مرکز مهارت آموزی خودرویی ، کمیته طرح ها ، استارت آپ های خودرویی ، مرکز طراحی بدنه خودرو ، بازرسی و زنجیره تامین و بخش های بسیار دیگری است که میتواند بستر ورود این دانشگاه به قلمرو دانشگاه های پیشرو کشور در حوزه خودرو باشد.

در این نمایشگاه دیار خودرو برای دانشجویان و سایر بازدیدکنندگان، خودروهایی نظیر بایک BJ40، بایک X55، سنوا و یک خودروی ام پی وی را به نمایش درآورده است. در این بین، خودرو ام پی وی جدید دیار خودرو بیش از بقیه جلب نظر می کند و در واقع، نخستین نمایش نیمه عمومی خود را تجربه می کند.

مدل پلتفرم دیار خودرو
مدل پلتفرم دیار خودرو

این خودرو نیز مانند باقی خودروهای نام‌برده از یکی از زیرمجموعه های بایک و دارای دو نسخه لانگ و استاندارد با چینش متفاوت صندلی هاست. ام پی وی جدید دیار خودرو در نسخه بنزینی به یک پیشرانه ۲ لیتری ۱۴۴ اسب بخاری با ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. ام پی وی جدید دیار را در کنار محصولی همچون بایک X55 می توان از خودروهایی دانست که در صورت عرضه ی درست، سهم بازار خوبی را در دو سگمنت متفاوت برای این شرکت به ارمغان آورند.

۴.۱ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.