قیمت دنا پلاس اتوماتیک با سنسور نور و باران چند؟

قیمت دنا پلاس اتوماتیک با سنسور نور و باران
قیمت دنا پلاس اتوماتیک با سنسور نور و باران

با نگاهی به سایت های خرید و فروش خودرو، متوجه حضور نمونه جدیدی از دنا پلاس اتومات با آپشن سنسور نور و باران در بین آگهی ها خواهید شد. در ادامه به بررسی قیمت این کد کلاس خواهیم پرداخت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به تازگی، گروه صنعتی ایران خودرو کد کلاس جدیدی از دنا پلاس توربو اتوماتیک را در وب‌سایت خود معرفی کرده است که نشان از نصب تجهیزات جدید برای این خودرو دارد. از این پس، دنا پلاس توربو اتوماتیک به‌جای کد کلاس ۷۰۷۰۲، صرفاً با کد ۷۰۷۰۹ در خطوط تولید شرکت ایران خودرو حضور خواهد داشت.

دنا پلاس اتوماتیک با کد کلاس ۷۰۷۰۹

به تازگی، گروه صنعتی ایران خودرو تحویل نسخه جدید از دنا پلاس توربو اتومات را به مشتریان آغاز کرده است. نسخه ای که در وب‌سایت این شرکت دارای کد کلاس ۷۰۷۰۹ است و به استانداردهای اجباری جدید تجهیز شده است. دنا پلاس توربو اتوماتیک با کد کلاس ۷۰۷۰۹ مانند گذشته در بخش امکانات ایمنی و رفاهی به اقلامی همچون سیستم ترمز ضد قفل، ترمز جلو و عقب دیسکی، چهار عدد ایربگ، کلیدهای کنترلی روی فرمان، فرمان چرمی، تهویه اتومات با دریچه ردیف دوم، سیستم مالتی مدیا، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، سیستم روشنایی ترک خودرو، آینه های کناری برقی تاشونده، ایزوفیکس، دوربین و سنسور پارک عقب، رینگ های آلومینیومی، صندلی های جلو برقی ۸ حرکته، سانروف، کروز کنترل و‌… مجهز است، اما تفاوت کد کلاس جدید در بخش تجهیز این تیپ به سنسور نور و باران است؛ این یعنی به دلیل یکپارچه بودن برد سنسور نور و باران در محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، این شرکت قابلیت روشن شدن اتوماتیک چراغ ها و برف پاک کن را در دنا پلاس توربو اتوماتیک فعال کرده است.

قیمت در بازار

با نگاهی به آگهی های دنا پلاس ۷۰۷۰۹ در سایت های خرید و فروش خودرو، متوجه شدیم که این نسخه از نظر قیمت بازار تفاوت چندانی با نمونه های فعلی ندارد و در محدوده ۹۵۰ میلیون تا ۱ میلیارد تومان اعلام قیمت می شود. از جمله راه های تشخیص نسخه جدید می توان توجه به دسته راهنما و برف پاک کن و عبارت AUTO روی آن ها و یا قطعه چسبیده شده به شیشه جلو را ذکر کرد که از این دو روش، خریداران دنا پلاس می توانند مجهز بودن یا نبودن این خودرو به سنسور نور و باران را تشخیص دهند.

مشخصات فنی دنا پلاس توربو اتوماتیک

دنا پلاس توربو اتوماتیک به پیشرانه ۱۶۴۵ سی سی توربوشارژر مجهز است و ۱۵۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه یورو ۵ توان خود را از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی خودرو می رساند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۸.۱۲ لیتر در صد کیلوگتر و ظرفیت باک آن هم ۶۰ لیتر است. دنا پلاس توربو اتوماتیک با مشخصات ذکرشده، طبق اعلام رسمی کارخانه در مدت زمان ۱۰.۵ ثانیه از حالت سکون به مرز صد کیلومتر بر ساعت می رسد.

۲.۶ امتیاز از ۷ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.