ارزش گمرکی میتسوبیشی اوتلندر مشخص شد / اوتلندر با 4 تیپ وارد خواهد شد

ارزش گمرکی اوتلندر 2023
ارزش گمرکی اوتلندر ۲۰۲۳

میتسوبیشی اوتلندر یکی از جدیدترین خودروهای وارداتی آرین پارس موتور است که به تازگی ارزش گمرکی ۴ تیپ امکاناتی اش مشخص شده.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

مدتی قبل عکس هایی از اولین میتسوبیشی اوتلندرهای وارداتی آرین پارس موتور منتشر شده بود که نشان می داد این کراس اوور ژاپنی در گمرک ایران حاضر شده و قرار است به زودی استانداردهای لازم برای حضور در بازار را کسب کند.

در زمان انتشار عکس های نمونه اولیه، مشخص نبود که اوتلندر قرار است در چند تیپ امکاناتی عرضه شود. اما حالا پس از اعلام ارزش گمرکی این کراس اوور، معلوم شده که آرین پارس موتور قصد دارد تا اوتلندر ۲۰۲۳ را در ۴ تیپ مختلف از لحاظ آپشنی به بازار ایران عرضه کند.

بیشتر بخوانید : میتسوبیشی اوتلندر، اولین وارداتی آرین موتور، در گمرک حاضر شد

تیپ های میتسوبیشی اوتلندر وارداتی

این محصول وارداتی آشنا برای بازار ایران قرار است فقط با یک مشخصات فنی و در چهار تیپ مختلف امکاناتی عرضه شود. به این ترتیب خریدار می تواند از میان چهار تیپ L-Line، M-Line، H-Line و P-Line، یک تریم را برای اوتلندر ۲۰۲۳ انتخاب کند.

طبق اطلاعاتی که آرین موتور در اختیار ما قرار داده متوجه شدیم که این شرکت قصد دارد تا اوتلندر را در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل عرضه کند. پیشرانه های تمام ۴ تیپ این خودرو مجهز به موتور ۱۵۰۰ سی سی تنفس طبیعی اند اما برخی از تیپ ها به صورت تمام بنزینی و برخی دیگر به صورت هیبرید خفیف عرضه خواهند شد. در بحث امکانات رفاهی نیز باید گفت که آرین پارس موتور هم نسخه ۵ نفره و هم نسخه ۷ نفره را وارد خواهد کرد.

ارزش گمرکی تیپ های مختلف اوتلندر ۲۰۲۳

۴ تریم مختلف اوتلندرها همگی تقریباً از یک پیشرانه بنزینی بهره مند شده اند، به همین دلیل ارزش گمرکی تیپ های مختلف این کراس اوور هم بسیار نزدیک به هم و در حد ۱۹ هزار دلار اند.

تیپ های اوتلندر ۲۰۲۳ارزش گمرکی (دلار)
H-Line۱۸,۸۸۹
M-Line۱۸,۹۸۱
L-Line۱۹,۰۷۴
P-Line۱۹,۲۵۰

مشخصات فنی موتور بنزینی اوتلندر وارداتی

طبق گفته های یکی از مسئولین آرین موتور، مشخص شد که نسخه وارداتی این شرکت مجهز به موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی با کد ۴A9 است که می تواند از ۹۴ تا ۱۱۵ اسب بخار توان تولید کند و گشتاور خروجی اش نیز بین ۱۲۵ تا ۱۵۴ نیوتن متر است.

۳.۲ امتیاز از ۲۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.