تست های جاده ای تیگو 8 و تیگو 7 جدید ادامه دارد

ادامه تست های جاده ای چری تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو مدیران خودرو
ادامه تست های جاده ای چری تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو مدیران خودرو

آن طور که مشخص است، همچنان مهندسان مدیران خودرو در حال گذراندن تست های جاده ای تیگو ۸ و تیگو ۷ جدید هستند.

با توجه به تصاویر ارسالی از سوی مخاطبان اسب بخار، می بینیم که تست های فنی و جاده ای چری تیگو ۸ و تیگو ۷ جدید در دست انجام است و همچنان مهندسان مدیران خودرو، با این دو کراس اوور جدید در جاده های مختلف تردد می کنند. شب گذشته هم یکی از خبرنگاران اسب بخار تصویر جدیدی را از تیگو ۷ جدید (تیگو ۷ پرو) در تهران تهیه کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در روزهای گذشته شرکت مدیران خودرو تبلیغات جدیدی را در بیلبوردهای بزرگراهی تهران به نمایش گذاشت و اعلام کرد که بزودی محصولی جدید با نشان ام وی ام ( MVM ) به بازار عرضه می شود. با توجه به نمای جانبی خودروی حاضر در تبلیغات، مشخص است که این خودروساز می خواهد تا تیگو ۸ جدید را در گام نخست به بازار خودرو بفرستد.

حتماً بخوانید: تیگو ۵ توربو از سوی مدیران خودرو معرفی شد

تست جاده ای چری تیگو 8 و تیگو 7 جدید مدیران خودرو
تست جاده ای چری تیگو ۸ و تیگو ۷ جدید مدیران خودرو

چندی پیش هم پایگاه خبری اسب بخار گمانه زنی در مورد قیمت نسخه ارتقا یافنه تیگو ۷ و تیگو ۸ مدیران خودرو را منتشر کرد و بر اساس گفته یک منبع آگاه در شرکت مدیران خودرو مشخص شد که این خودروساز بخش خصوصی می خواهد تا تیگو ۸ پرو را با قیمتی فراتر از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بازار عرضه کند. البته این قیمت بر اساس شرایط زمستان ۱۳۹۹ اعلام شده بود و بدیهی است که در صورت تغییر شرایط اقتصادی، تیگو ۸ پرو در زمان فروش متفاوت از این عدد قیمت گذاری می شود. از هم اکنون هم می توان حدس زد که بر اساس سیاست اخیر شرکت مدیران خودرو و چری، نشان طرف چینی از روی تیگو ۸ پرو حذف خواهد شد و لوگوی MVM بر روی آن نصب می شود. همچنین با وجود اینکه تیگو ۸ فیس لیفت در برخی بازارها با پسوند “پرو” و یا “پلاس” عرضه می شود، می توان احتمال داد که به خاطر عدم حضور نسخه های قبلی آن در بازار ایران، محصول جدید مدیران خودرو بدون پسوند به مشتریان ایرانی معرفی شود و با نام ام وی ام تیگو ۸ قدم در جاده های کشور بگذارد.

با توجه به آغاز تولید آزمایشی تیگو ۸ در مدیران خودرو، عرضه نسخه فیس لیفت قطعی شده است. تیگو ۸ قرار است تا با پیشرانه دو لیتری توربو شارژر ۱۷۰ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر در مدیران خودرو مونتاژ شود و جعبه دنده CVT نیز برای انتقال قدرت به چرخ های جلو بر روی آن نصب گردد. در کاتالوگ اولیه چری تیگو ۸ ذکر شده که جعبه دنده اتوماتیک CVT این خودرو مانند آریزو ۶ قابلیت تعویض دنده ۹ سرعته را به صورت مصنوعی دارد.

قیمت چری تیگو 7 پلاس پرو و تیگو 8
قیمت چری تیگو ۷ پلاس پرو و تیگو ۸

همچنین گفته می شود که در سال ۱۴۰۰، در کنار عرضه تیگو ۸ ( تیگو ۸ پرو ) نسل جدید چری تیگو ۷ با نام تیگو ۸ پلاس و یا پرو به بازار ایران می آید و مدیران خودرو این کراس اوور جدید را با نشان ام وی ام در کارخانه کرمان خودرو مونتاژ می کند. با توجه به قیمت نزدیک یک میلیارد تومانی تیگو ۷ فعلی در مدیران خودرو، احتمال آن بسیار است که نسل جدید این کراس اوور چینی و مونتاژی با قیمتی فراتر از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بازار عرضه شود.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس اول: رامین امیرحائری / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.