آپشن های جدید برای چری آریزو 6 معرفی شد + تصاویر

چری آریزو 6 مدیران خودرو

کمپانی چری مدت هاست که امکانات و آپشن های جدیدی را برای سدان نیمه لوکس خود معرفی کرده است. حال منابع آگاه می گویند که مدیران خودرو می خواهند تا «چری آریزو ۶» را با این آپشن ها به بازار عرضه کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، در حال حاضر چری آریزو ۶ با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن متر در خط تولید مدیران خودرو مونتاژ می شود. این سدان نیمه لوکس چینی به جعبه دنده CVT با قابلیت تعویض دنده ۹ سرعته مصنوعی مجهز است و امکاناتی مانند تریم داخلی چرم مصنوعی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی، چراغ روشنایی روز، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، جلو آمپر آنالوگ و دیجیتال، سانروف، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری الکتریکی و… در آن دیده می شود.

به تازگی هم مدیران خودرو آریزو ۶ را با نشان MVM مونتاژ می کند و با توجه به مسائل مرتبط با تحریم، نشان چری را از روی محصولاتش حذف کرده است. حال گفته می شود که در زمستان ۱۳۹۹، چری آریزو ۶ با برخی امکانات جدید به بازار ایران می آید. این خودرو که تا به امروز به تهویه دستی و الکتریکی مجهز بوده است، بزودی با تهویه اتوماتیک تک کاناله به بازار می آید. همچنین سامانه تصفیه هوا PM2.5 از دیگر امکانات جدید برای چری آریزو ۶ است. صندلی راننده آریزو ۶ جدید هم برای مشتریان ایرانی برقی شده و این سدان چینی به گرمکن صندلی های جلو هم مجهز شده است. البته که هنوز مدیران خودرو امکاناتی نظیر رادار نقطه کور، دوربین ثبت وقایع و رادار خطی را بر روی آریزو ۶های مونتاژ ایران در نظر نگرفته است.

حتماً بخوانید: مدیران خودرو قیمت محصولات چری را افزایش داد – آبان ۹۹

حتماً بخوانید: مدیران خودرو قیمت محصولات ام وی ام را افزایش داد – آبان ۹۹

در حال حاضر مدیران خودرو چری آریزو ۶ را با همان امکانات قبلی به قیمت ۸۷۲ میلیون تومان عرضه می کند و بدیهی است که با اضافه شدن امکانات فوق، قیمت این سدان مونتاژی نیز افزایش پیدا می کند.

پایگاه خبری اسب بخار

چری آریزو ۶ چه مشخصات فنی دارد؟

چری آریزو ۶ مدیران خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است. این پیشرانه توان ۱۴۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده اتوماتیک CVT توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی آریزو ۶ می رساند. جعبه دنده اتوماتیک و پیوسته این خودرو قابلیت تیپ ترونیک را به صورت ۹ سرعته مصنوعی دارد.

مدیران خودرو آریزو ۶ را با چه امکاناتی تولید می کند؟

چری آریزو ۶ از ابتدا با شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، جلو آمپر آنالوگ و دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، رینگ آلومینیومی، تریم داخلی چرم، نمایشگر لمسی، تهویه الکتریکی دستی و… در کارخانه مدیران خودرو تولید می شد و همچنان این امکانات در آریزو ۶ بازار ایران دیده می شود.

مدیران خودرو چه آپشن های جدیدی را برای آریزو ۶ در نظر گرفته است؟

منابع آگاه می گویند که مدیران خودرو برنامه دارد تا آپشن هایی مانند صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک تک کاناله، سیستم تصفیه هوا PM2.5 و… را به چری آریزو ۶ مونتاژی خود اضافه کند. البته که هنوز مدیران خودرو تمایل ندارد تا امکاناتی نظیر رادار خطی، رادار نقطه کور و دوربین ثبت وقایع در این سدان نیمه لوکس چینی حضور داشته باشد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.