سراتو 2 لیتری فردا در سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد

غرفه کوشا خودرو اتو اکسپو تهران

شرکت کوشا خودرو اعلام کرده که قصد دارد سراتو ۲ لیتری واردتی را فردا برای اولین بار در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه کند و به فروش برساند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

طبق اعلام کوشا خودرو مشخص شده که این شرکت قرار است اولین سری از سراتوهای وارداتی با حجم موتور ۲ لیتری را فردا مورخ ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه کند. به این ترتیب سبد محصولات قابل عرضه کوشا خودرو در سامانه وارداتی ها متنوع تر خواهد شد و یک سدان نام آشنا و بسیار جذاب برای بازار ایران به فروش خواهد رسید.

خوشبختانه سراتو واردتی کوشا خودرو در مقایسه با دیگر وارداتی ها از پیشرانه مناسبی برخوردار است و به همین دلیل می تواند بسیار مورد توجه متقاضیان خرید خودروهای وارداتی قرار گیرد. این سدان علاوه بر موتور ۲ لیتری و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT، مجهز به کیت بدنه اسپرت هم خواهد بود.

به این ترتیب علاقه مندان به ثبت نام کیا سراتو ۲۰۲۳ وارداتی می توانند فردا پس از انتشار اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی نسبت به قرار دادن این خودرو در اولویت های خود اقدام کنند.

غرفه کوشا خودرو اتو اکسپو تهران

مشخصات فنی سراتو وارداتی

کیا سراتو وارداتی به پیشرانه ۲ لیتر تنفس طبیعی و چهار سیلندر مجهز است که توان تولید ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۶ نیوتن متر را دارد. در این نسخه جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT نیرو را از پیشرانه به چرخ های جلو منتقل می شود.

امکانات و آپشن های سراتو کوشا خودرو

این سدان جذاب و نام آشنا برای مردم ایران علاوه بر داشتن موتور ۲ لیتری، امکاناتی نظیر ۲ ایربگ، کروز کنترل، دوربین عقب، سنسور پارک عقب، تهویه دستی، استارت دکمه ای، سانروف، تنظیم حالت رانندگی، نمایشگر لمسی، سیستم کنترل پایداری، سنسور نور، اتو لایت، پدل شیفتر و… را نیز دارد.

۳.۸ امتیاز از ۴۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.