نیسان آبی 644 میلیون و 500 هزار تومان به فروش رسید

نیسان آبی 644 میلیون و 500 هزار تومان به فروش رسید

وانت معروف سریال نیسان آبی که در مزایده حاضر شده بود، اواخر هفته گذشته با قیمت ۶۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید. این مزایده برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد رانندگی برگزار شده بود و قرار است تا با آورده مالی فروش این وانت نیسان، تعدادی از زندانیان این دسته از جرایم آزاد شوند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

شما مخاطبان اسب بخار می توانید تا فصل های پنجم، ششم و هفتم این برنامه خودرویی را در تلویزیون اینترنتی فیلیمو تماشا کنید.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از روابط عمومی فیلیمو، خودروی سریال نیسان آبی با هدف ترویج کمک به زندانیان مالی (حوادث جاده‌ای) هفته گذشته، به مزایده گذاشته شد و در این مزایده، ۸۶ پیشنهاد برای خرید این خودرو ارائه شد که در نهایت این نیسان آبی خاطره انگیز و خاص، به قیمت ۶۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به نفع زندانیان تصادفات جاده‌ای به فروش رسید.
نیسان آبی با قیمت پایه ۲۰۰ میلیون تومان به مزایده گذاشته شده بود و در مجموع ۱۲۹ هزار و ۸۴۲ نفر از صفحه این مزایده در سایت «ایسام» بازدید کردند. مزایده نیسان آبی از ۸ صبح یازدهم اسفند آغاز و در ساعت ۲۰ هجدهم اسفند ماه به پایان رسید.
این برای اولین بار است که یکی از وسایل مورد استفاده در سریال‌های ایرانی به مزایده گذاشته می‌شود و هزینه آن صرف کارهای خیر و عام المنفعه می‌شود.
هزینه حاصل از این مزایده با همراهی ستاد دیه به زندانیان مالی (حوادث جاده‌ای) اختصاص پیدا خواهد کرد. در آستانه سال نو، چند تن از رانندگانی که به دلیل عدم تمکن مالی در پرداخت دیه ناشی از تصادف، راهی زندان شده بودند، در کنار خانواده‌های خود خواهند بود.
فیلیمو در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و ترویج کمک به زندانیان مالی (حوادث جاده‌ای)، تصمیم به فروش نیسان آبی و انجام این مزایده گرفته بود.

نیسان آبی در ویژه برنامه نوروزی آپارات با چاشنی اسب بخار

آپارات می خواهد تا در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۱، ویژه برنامه نورزوی را برای مخاطبان خود پخش کند. یکی از آیتم های این ویژه برنامه به مجموعه اسب بخار اختصاص دارد و قرار است تا با نگاهی متفاوت به وانت نیسان سریال نیسان آبی پرداخته شود. این آیتم با حضور ابوطالب حسینی، محمدمهدی تفضلی و حسین دلاور اجرا می شود و خودروهای حاضر در سریال نیسان آبی و مزایده هم به این برنامه آمده است.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.