بزرگترین عاملیت فروش مدیران خودرو لغو امتیاز شد

لغو امتیاز بزرگترین عاملیت فروش مدیران خودرو اتوخسروانی
لغو امتیاز بزرگترین عاملیت فروش مدیران خودرو اتوخسروانی

به تازگی نامه ای در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد بزرگترین عاملیت فروش مدیران خودرو، یعنی اتوخسروانی، لغو امتیاز شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، مجموعه عاملیت های فروش اتوخسروانی که همکاری قدیمی و گسترده ای را با شرکت مدیران خودرو داشته اند، گویا اختلافاتی را با مدیران این شرکت خودروساز پیدا کرده اند و حال مدیران ارشد مدیران خودرو تصمیم به لغو عاملیت اتوخسروانی گرفته اند. بر اساس این اتفاق، از این پس مجموعه اتوخسروانی جز نمایندگی های مدیران خودرو به حساب نمی آید و بدیهی است که امکان استفاده از هرگونه خدمات این شرکت در اتوخسروانی امکان پذیر نیست. نکته قابل توجه در این بحث، امتیاز بالای اتوخسروانی در میان عاملیت های مدیران خودرو است و در این سال ها، این نمایندگی رتبه یک فروش محصولات ام وی ام و چری را به دست آورده بود.

با توجه به نامه منتشر شده در مورد لغو عاملیت اتوخسروانی، شرکت مدیران خودرو خواسته تا هرگونه فعالیت این نمایندگی در راستای محصولات ام وی ام و چری متوقف شود و از سویی تابلوهای مدیران خودرو از نمای عاملیت های اتوخسروانی حذف گردد. برخی منابع آگاه می گویند که اختلاف مدیران اتوخسروانی و مدیران خودرو به خاطر بحث های مالی و فروش های گروهی بوده و حال این اختلاف نظر سبب شده است تا این دو مجموعه خودرویی همکاری چندساله خود را با هم ادامه ندهند. این لغو همکاری در شرایطی رخ داده که مدیران خودرو برنامه های فروش جدیدی را در سطح نمایندگی های خود آغاز کرده و از سویی می خواهد تا در سال ۱۴۰۰، محصولات جدیدی را به بازار عرضه کند. همچنین گفته می شود که مدیران خودرو به دنبال افزایش سهم بازار خود در سال جدید بوده و بدیهی است که برای رسیدن به این هدف، نیاز به شبکه قوی تر فروش و خدمات پس از فروش دارد. اما با این وجود می بینیم که بزرگترین فروشنده محصولات ام وی ام و چری در ایران به کار خود پایان داده و مدیران خودرو، اتوخسروانی را کنار گذاشته است.

لازم به ذکر است که پایگاه خبری اسب بخار، حق نشر توضیحات تکمیلی از سوی دو طرف این ماجرا را محفوظ می داند.

لغو امتیاز بزرگترین عاملیت فروش مدیران خودرو اتوخسروانی
لغو امتیاز بزرگترین عاملیت فروش مدیران خودرو اتوخسروانی
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.