ثبت قیمت نجومی برای ریسپکت پرایم در بازار آزاد

ثبت قیمت نجومی برای ریپسکت پرایم در بازار آزاد
ثبت قیمت نجومی برای ریپسکت پرایم در بازار آزاد

اولین مرحله فروش ریپسکت پرایم بر اساس قوانین وزارت صمت به طرح جوانی جمعیت و فروش ویژه مادران اختصاص داشت. حال شاهد هستیم که برخی برندگان در این طرح فروش، قیمت های نجومی را برای ریسپکت پرایم در بازار آزاد ثبت کرده اند.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، مادران دلال که خود لفظی نو ظهور در بازار خودرو است، توانسته اند تا پس از برنده شدن در قرعه کشی، بخش قابل توجهی از خودروهای صفر کیلومتر را به بازار آزاد بیاورند. در آخرین اقدام “مادران دلال” یا “مادر دلالان” ریسپکت پرایم در بازار آزاد قیمتی نجومی را تجربه کرده است. در حال حاضر تعداد زیادی از آگهی ریسپکت پرایم گروه بهمن در سایت های خرید و فروش خودرو وجود ندارد. اما با پیگیری خبرنگار اسب بخار، تمامی این آگهی ها به برندگان قرعه کشی طرح فروش ویژه مادران اختصاص دارد و جالب است که این افراد قیمتی فراتر از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را برای ریسپکت پرایم اعلام می کنند. به گفته این دلالان، در هفته پیش رو خودرو به آن ها تحویل داده می شود و این مادران دلالان می خواهند تا خودرویشان را با سود بیش از دو برابر به فروش برسانند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی بهمن ریسپکت پرایم در اسب بخار

ریسپکت پرایم گروه بهمن که با قیمت ۷۳۷ میلیون تومان به فروش رسیده است، در حال حاضر تا یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هم قیمت گذاری می شود. اما نکته قابل توجه، عدم خرید و فروش سهمیه این خودرو با چنین اعدادی است. با توجه به وعده رئیس جدید بانک مرکزی مبنی بر کاهش قیمت ارز و پیش بینی کاهش قیمت خودرو، احتمال دارد تا حداقل قیمت خودروهای موجود در بازار آزاد ثابت بمانند و به سمت کاهشی بودن حرکت کنند. در این صورت می توان گفت که قیمت بازار آزاد ریسپکت پرایم هم کاهش پیدا می کند و معالمه هایی با این قیمت های نجومی و غیر واقعی برای سدان جدید گروه بهمن رخ نمی دهد.

۳.۹ امتیاز از ۲۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.