شرایط فروش جدید بهمن موتور اعلام شد

شرایط فروش جدید بهمن موتور
شرایط فروش جدید بهمن موتور

به تازگی شرکت بهمن موتور و گروه بهمن شرایط فروش جدیدی را به شیوه نقدی و اقساطی اعلام کرده اند و می خواهند تا از ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ دو محصول خود را با قیمت قطعی عرضه نمایند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از روابط عمومی گروه بهمن ، بر اساس این طرح فروش، گروه بهمن وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ ۳ را به دو صورت نقدی و نقدی-اعتباری از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه هجدهم اسفند ماه تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه بیست و پنجم اسفند ماه و یا تکمیل ظرفیت به فروش می رساند. با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.
بر اساس این اطلاعیه ثبت نام فقط اینترنتی، از طریق آدرس های ذیل و فاقد حق صلح است.

مدیران 777 مدیران 777

وانت کارا تیپ ۳ دارای سیستم تهویه مطبوع دستی، کیسه هوای ایمنی (سرنشین+راننده)، سیستم رادیوپخش USB، قفل مرکزی و تغییراتی در طراحی صندلی و سقف کاذب است. همچنین پیشرانه ۱۹۹۹ سی سی این پیکاپ تک دیفرانسیل استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد و می تواند ۱۱۱ اسب بخار را با گشتاور ۱۷۱ نیوتن متر تولید کند. همچنین جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان پیشرانه را به چرخ های عقب وانت کارا تک کابین و دو کابین می رساند. این خودرو یکی از اقتصادی ترین خودروهای کار در ایران شناخته می شود که چندی پیش توسط گروه بهمن، به روز رسانی شد و برخی ویژگی ها به آن اضافه گردید.

شرایط فروش جدید بهمن موتور وانت کارا
شرایط فروش جدید بهمن موتور وانت کارا
شرایط فروش جدید بهمن موتور وانت کارا
شرایط فروش جدید بهمن موتور وانت کارا
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.