گروه بهمن پرشیا خودرو را می خرد؟

گروه بهمن پرشیا خودرو را می خرد؟

برخی منابع آگاه به خبرنگار اسب بخار گفته اند که بزودی واگذاری بخش قابل توجهی از سهام پرشیا خودرو به گروه بهمن اتفاق می افتد. شنیده ها حاکی از آن است که گروه بهمن می خواهد تا با خرید پرشیا خودرو زیرساخت عرضه برخی محصولات جدید خود را ایجاد کند و سهم بیشتری از بازار خودروی کشور را به دست آورد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، تا این لحظه هیچکدام از مدیران ارشد گروه بهمن و پرشیا خودرو خبر این واگذاری را تایید و یا تکذیب نکرده اند. اما گفته می شود که بزودی حدود ۴۰ درصد از سهام پرشیا خودرو را به گروه بهمن انتقال می دهند. پرشیا خودرو به عنوان عرضه کننده خدمات فروش و پس از فروش محصولات ب ام و و مینی در ایران شناخته می شود و در سال های گذشته تلاش کرده است تا با ساختاری جدید قدم در مسیر مونتاژ خودرو بگذارد. مذاکره با سوئیست، دانگ فنگ، هونگچی و… از جمله تلاش های پرشیا خودرو برای آغاز مونتاژ خودروهای سواری با ساختار شرکت تولیدی مانیان خودرو بوده که هنوز سرانجام این پروژه ها به صورت رسمی به رسانه ها اعلام نشده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در چند وقت گذشته شاهد بودیم که گروه بهمن پروژه های جدیدی را برای عرضه خودروهای برقی در ایران آغاز کرده است و می خواهد تا در آینده نزدیک کراس اوورهای برقی چون فیدلیتی EV، آیتو M5 و… را به جمع محصولات مونتاژی خود اضافه کند. حال گفته می شود که شاید گروه بهمن با هدف توسعه خودروهای برقی و لوکس به سراغ خرید پرشیا خودرو رفته باشد و بخواهد تا با استفاده از بستر تولیدی مانیان خودرو و شبکه فروش و خدمات پس از فروش پرشیا خودرو، محصولاتی به نسبت لوکس و برقی را به بازار کشور عرضه کند.

۴ امتیاز از ۱۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.