بهمن نسخه جدید دیگنیتی را با تیپ پرستیژ عرضه می کند + برنامه فروش

برنامه فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ
برنامه فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ

از ساعت ۱۰ صبح امروز کنفرانس خبری مدیران گروه بهمن با اصحاب رسانه به صورت مجازی آغاز شد. در این مراسم مدیرعامل بهمن موتور به سوال خبرنگار اسب بخار مبنی بر عرضه تیپ جدید دیگنیتی با نام پرستیژ پاسخ داد. همچنین در این کنفرانس خبری برای اولین بار شرایط و برنامه فروش رسمی دیگنیتی پرایم نیز اعلام شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، محمد ضرابیان به عنوان مدیرعامل شرکت بهمن موتور در ابتدای صحبت های خود به تیپ بندی دیگنیتی اشاره کرد. وی گفت: « بزودی دیگنیتی در نسخه اولیه با نام تیپ پرایم وارد بازار می شود و پس از عرضه گسترده این نسخه، دیگنیتی پرستیژ وارد بازار خواهد شد ». ضرابیان افزود: « دیگنیتی پرستیژ از نظر ویژگی های فنی کامل تر از نسخه پرایم است و می تواند در رده قیمتی بالاتری به بازار معرفی شود ».

مدیران 777 مدیران 777

مدیرعامل بهمن موتور در پاسخ به سوال خبرنگار اسب بخار مبنی بر اینکه ” دیگنیتی پرستیژ چه ویژگی هایی دارد؟ ” گفت: « در زمان مناسب در مورد دیگنیتی پرستیژ صحبت خواهیم کرد. اما قطعا تیپ جدید این کراس اوور مونتاژی نسخه ای کامل تر از نمونه پرایم است و می خواهیم تا در ماه های آتی و قطعا در سال ۱۴۰۰ دیگنیتی پرستیژ را هم به بازار عرضه کنیم. توجه داشته باشید که هدف از عرضه دیگنیتی پرستیژ، حضور محصولات گروه بهمن در رده قیمتی مختلف و بالاتر است ».

به گفته امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور، دیگنیتی پرایم با قیمت ۷۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از روز سه شنبه مورخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی به فروش خواهد رسید و تحویل خودروها هم فوری خواهد بود. همچنین گارانتی پایه دیگنیتی پرایم ۳ سال و یا ۱۰۰ هزار کیلومتر است. وی در ادامه افزود: « برای رعایت حقوق مشتریان گروه بهمن، از ساز و کار مناسبی در فروش اینترنتی استفاده می کنیم و مشتریان می توانند با مراجعه به وبسایت فروش گروه بهمن، نسبت به خرید دیگنیتی پرایم اقدام کنند ».

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی بهمن دیگنیتی پرایم در اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.